Fyret - Tilskud??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

445 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. januar 2012

Anonym trådstarter

Hej de damer..

Ja sagen er den min mand lige er blevet fyret.. Øvøv og møg men nå vi håber han kommer ind igen til marts... Men så kom jeg til tænke på om vi kan søge nogen tilskud og hvor?

Jeg er hjemme på dagpenge pga barsel, og min mand vil komme til gå på fagforening...

Vi bor i eget hus og har to børn

HJÆLP tages imod med kyshånd..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2012

AndreasMor84

Umiddelbart tænker jeg, at I nok kun kan søge noget friplads eller lign til børnene, hvis de går i inst.?
I kan jo ik få boligstøtte osv.

Anmeld

5. januar 2012

Anonym trådstarter

AndreasMor2011 skriver:

Umiddelbart tænker jeg, at I nok kun kan søge noget friplads eller lign til børnene, hvis de går i inst.?
I kan jo ik få boligstøtte osv.

Er godt med på boligstøtten nok ikke er mulig men tænkte på det med om vi kunne få billigere friplads.. Den store går i SFO... Men hvor søger jeg det

Anmeld

5. januar 2012

musse1

Anonym skriver:

Hej de damer..

Ja sagen er den min mand lige er blevet fyret.. Øvøv og møg men nå vi håber han kommer ind igen til marts... Men så kom jeg til tænke på om vi kan søge nogen tilskud og hvor?

Jeg er hjemme på dagpenge pga barsel, og min mand vil komme til gå på fagforening...

Vi bor i eget hus og har to børn

HJÆLP tages imod med kyshånd..

i kan prøve og ringe til kommunen, og få fat i pladsanvisningen og se om i kan få lidt friplads, kan se i kun har en afsted, og i det i begge to for akasse løn, tror jeg ikke der er noget og hente. 

i skal bare sige hvad i begge tjener før skat, så kan de regne det ud, og hvis i kan få lidt, så skal i ha tilsendt en ansøgning eller gå ind på jeres kommunen hjemmeside, under selvbetjening børn/familie der kan i faktisk selv udregne om i kan få noget og sende ansøgning

Anmeld

5. januar 2012

livhemdrup

Anonym skriver:

Er godt med på boligstøtten nok ikke er mulig men tænkte på det med om vi kunne få billigere friplads.. Den store går i SFO... Men hvor søger jeg det

Du kan søge det online på din kommunes hjemmeside hvis du har nemid til offentlig system. på hjemmesiden kan du os tjekke om i er berettiget til noget ved at udfylde en formular

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.