lagekammerat søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

761 visninger
13 svar
0 synes godt om
5. januar 2012

EnGodMor

Halløj, jeg er ny her så jeg roder sikkert rundt i det hele...men jeg søger legekammerater til min søn på  20 mdr, vi bor lige lidt uden for kalundborg...Nogen her omkring???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2012

B&J

Hej velkommen til denne skønne side...

jeg kan desværre ikke hjælpe dig med en legekammerat da vi bor for langt væk

Anmeld

5. januar 2012

EnGodMor

Tak tak.

Det er bare slet ikke til at opdrive forældre og børn i vest sjælland og omegn SUUUUUUUUUUUUUUUUUUUk

Anmeld

5. januar 2012

musse1

engodmor skriver:

Halløj, jeg er ny her så jeg roder sikkert rundt i det hele...men jeg søger legekammerater til min søn på  20 mdr, vi bor lige lidt uden for kalundborg...Nogen her omkring???

øv det ikke er noget tættere på, for så havde jeg været frisk  men håber da der er nogle, som har lyst og tiden 

Anmeld

5. januar 2012

B&J

engodmor skriver:

Tak tak.

Det er bare slet ikke til at opdrive forældre og børn i vest sjælland og omegn SUUUUUUUUUUUUUUUUUUUk

Det var så lidt...

jaa gid der var nogle i nordjylland jeg mangler også en til at lege med min søn og en god veninde

Anmeld

5. januar 2012

EnGodMor

Musse1 hvor er du da fra?

Anmeld

5. januar 2012

EnGodMor

Haha har lige opdaget at jeg har skrevet lAgekammerat der skulle nu stå legekammerat

Hvordan mon jeg retter det????

Anmeld

5. januar 2012

Noneother

Altså hvis i nogensinde kommer forbi Slagelse kunne lillemand sagtens bruge en at lege med. Det er bare liiidt langt væk. (men vestsjælland )

Anmeld

5. januar 2012

EnGodMor

Hvor gammel er din søn?

Slagelse er kun 20 max 25 min herfra jo... vi har et enkelt vennepar i sklagelse, men som vi desværre ikke ser så tit, så derfor kunne vi sagens baruge mange flere

Anmeld

5. januar 2012

Noneother

engodmor skriver:

Hvor gammel er din søn?

Slagelse er kun 20 max 25 min herfra jo... vi har et enkelt vennepar i sklagelse, men som vi desværre ikke ser så tit, så derfor kunne vi sagens baruge mange flere

Han er osse 20mdr.  - I skal være velkomne. Vi keder os tit i weekenden, da jeg er den første i vennekredsen med barn.

Mine veninder arbejder godt nok hæftigt på sagen, men der kan jo gå lææænge endnu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.