Fysen var her igår og kigge på Lina... Der er sket meget..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

709 visninger
9 svar
0 synes godt om
5. januar 2012

Mira0911

Igår var tiden til at fysen kom en tur forbi hos os og kigge på Lina's baghoved, for 1½ måned ca var det total fladt og jeg anede ikke hvad jeg skulle gøre... 

Sundhedsplejersken foreslog af deres fys kom ud og kiggede på Lina og kom med råd... Inden da havde en anbefalet mig den ergonomiske pude Love Nest.... 

Den har virkelig gjort underværker... Den har rettet rigtig meget op på det flade baghoved, det er helt vildt... 

Da fysen var her igår og kigge på hende, synes også at hun helt klart kunne en meget god forbedring... Nu er det kun siderne vi skal arbejde med... Så om dagen skal hun ligge/sove på siden og at der kan komme lidt tryk på, så der kan komme lidt mere runding på baghovedet... 

Utroligt hvad sådan en pude kan gøre af underværker selvom det var total fladt... 

Så sådan en pude kan jeg varmt anbefale til andre... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2012

Mira0911

Hov ja, jeg skal så ikke invistere i sådan en baby sleep, da fysen siger at jeg gør et godt stykke arbejde i forvejen og kan selv få det rettet op uden den.. 

Anmeld

5. januar 2012

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

hvor er det godt at høre at det går bedre og den rigtige vej

Anmeld

5. januar 2012

Alexander&Lærke

Hvor kan man få sådan en pude henne? min datter er nemlig også lidt flad på baghoved i den ene side, sp har også sagt  at hun skal ligge på den anden side når hun ikke  sover, men dere r ski svært når pigebarnet ruller og triller frem og tilbage..

Anmeld

5. januar 2012

Mira0911

Mette&Alexander skriver:

Hvor kan man få sådan en pude henne? min datter er nemlig også lidt flad på baghoved i den ene side, sp har også sagt  at hun skal ligge på den anden side når hun ikke  sover, men dere r ski svært når pigebarnet ruller og triller frem og tilbage..

Jeg finder lige et link... 

Anmeld

5. januar 2012

Nessie

Du kan f.eks. købe den her:

www.miamajo.dk

Anmeld

5. januar 2012

Nessie

Mira0911 skriver:

Igår var tiden til at fysen kom en tur forbi hos os og kigge på Lina's baghoved, for 1½ måned ca var det total fladt og jeg anede ikke hvad jeg skulle gøre... 

Sundhedsplejersken foreslog af deres fys kom ud og kiggede på Lina og kom med råd... Inden da havde en anbefalet mig den ergonomiske pude Love Nest.... 

Den har virkelig gjort underværker... Den har rettet rigtig meget op på det flade baghoved, det er helt vildt... 

Da fysen var her igår og kigge på hende, synes også at hun helt klart kunne en meget god forbedring... Nu er det kun siderne vi skal arbejde med... Så om dagen skal hun ligge/sove på siden og at der kan komme lidt tryk på, så der kan komme lidt mere runding på baghovedet... 

Utroligt hvad sådan en pude kan gøre af underværker selvom det var total fladt... 

Så sådan en pude kan jeg varmt anbefale til andre... 

Hvor er det dejligt at det går fremad, så skønt når man får ros af andre

Anmeld

5. januar 2012

Mira0911

Nessie skriver:

Du kan f.eks. købe den her:

www.miamajo.dk

Kunne simpelthen ikke finde det link... Godt du lige smed det ind... 

Anmeld

5. januar 2012

Mira0911

Nessie skriver:

Hvor er det dejligt at det går fremad, så skønt når man får ros af andre

Ja det er rigtig godt... 

Anmeld

5. januar 2012

Mira0911

Wampires skriver:

hvor er det godt at høre at det går bedre og den rigtige vej

Det er fantastisk! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.