Jeg tror altså det er meget normalt, når der er gået en rum tid og hverdagen igen har meldt sig. Kender det da fra mig selv - jeg elsker min kæreste overalt på jorden, men i dagligdagen får jeg ikke sommerfugle i maven fordi han skriver, ringer eller siger noget sødt. Jeg sætter stadig pris på det, men kommer ikke 'op at flyve' over det længere
Min kæreste sejler og er væk 14 dage ad gangen, så når vi når den dag hvor han kommer hjem så kommer de små sommerfugle igen og når beskeden om, at han er på vej tikker ind, bliver jeg helt panisk og farer rundt i hele hytten og lægger makeup, prøver tøj osv osv (ligesom i starten) men det er også det eneste tidspunkt. Jeg tror bare i starten, hvor alt er så nyt og spændende og man skal lærer hinanden at kende der er sommerfuglene på højtryk og de svinder stille og roligt ind, i takt med, at man vænner sig til hinanden. ISÆR hvis I stort set aldrig har været væk fra hinanden 
men husk det positive, som er SÅ meget større end et par små sommerfugle, I griner og græder sammen, I får barn/børn sammen, bliver gift, ser jeres børn vokse op, får børnebørn og hvem ved, måske endda oldebørn - I starter og slutter jeres fælles liv sammen - der kan da umuligt være noget der er større 

Iøvrigt, selvom vi her også snakker bryllup og jeg da regner med et frieri en dag, så er jeg SIKKER på, at når først det sker så kommer fuglene væltende igen (det gjorde de iøvrigt også da jeg tog positiv test sidste jul og da jeg skulle fortælle ham den glædelig nyhed) 
Citat fra Det Er Så Yndigt At Følges Ad:
Det er så yndigt at følges ad
for to, som gerne vil sammen være;
da er med glæden man dobbelt glad
og halvt om sorgen så tung at bære
Anmeld