Jeg har brug for råd piger.
Min mor & jeg har det fint sammen men vi er ikke de BEDSTE venner, men jeg er glad for mig min mor & omvendt. Men igår havde mig og min kæreste aftalt sammen at spise hjemme hos min mor. Men inden det kører min mor os til odense da mig og min kæreste skulle hente lidt fórskelligt i jysk og sådan. På vej hjem kører vi direkte ned til os for at hente vores lille hund som derimod ikke kunne være i længere tid alene. Og min kæreste skifter omgående mening i det vi pakker ud af bilen ud og jeg bliver rigtig ked og føler det som forkert.. Jeg reager måske ret voldsomt ved at jeg bla siger til kæresten, at nu har vi Lovet og nu tager du dig sammen og nej det kan ik være rigtigt, hvor han samtidig virker ligeglad og går igang med at rulle til smøger, går jeg ud til min mor og siger han pludselig ik vil med og min mor siger at så kan jeg bare tage med alene og blive kørt hjem senere.. Men der sker noget inde i mig hvorpå jeg ikke lader ham slippe af med at blive hjemme.. Mange tanger kører rundt og jeg råber til ham ( og jeg skulle holde jul hjemme hos dine forældre, hvilket jeg ik havde lyst til eller ville på nogen måder, men gjorde det for din skyld) jeg tager tit kæmpe rejser for at besøge dine forældre og så tager de istedet i byen og lader os sidde og stene, og det har jeg fundet mig i og alligevel tager det sure med det søde, og så gider du ikke engang spise hos mine forældre, som enda har lavet mad og bare skal have det varmet???? min far venter sulten derhjemme og du siger først dette her når vi er hjemme og ikke kunne ha sagt det på vejen :s min mor bliver så irriterende i mine øre og siger jeg skal lade hver at presse ham med og at man sagtens kan gøre noget uden hinanden lige er med.. Hvor jeg siger problemet ikke er for mig at spise uden ham , men at vi havde en aftale ! og den var han igang med at bryde..... hvor min mor kun ser på min situation og ikke kan se at jeg er såret og ønsker ham med.. Hvorpå jeg siger til hende, at sådan er det jo hvergang med ham når han skal hjem, så truer han mig med og blabla, hvorpå jeg tit har spist hos jer alene, men denne gang synes han skulle vise noget overfor mig/jer.... hvor han takkede ja tak og så laver alt om... og min mor gav sig kun til at se på mig og ikke ville forstå mig...... det endte så med vi tog en taxi derop fordi det andet ik var til at holde ud, da min mor så gerne ville se sit lille barnebarn... er det mig der var forkert på den her, eller min mor? gerne hører ærlige meninger
Anmeld