Libero ble str

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.665 visninger
8 svar
0 synes godt om
5. januar 2012

Mussen2

Jeg skal have STOR indkøbt af bleer i dag til lillebror som er på vej lige om snart..... Har en kælder, så skal have den til at st dernede. Men det er jo lige det med størrelserne. Jeg husker ikke ret godt hhvor lang til de forskellige størrelser blev brugt jeg ved selvfølgelig heller ikke hvor stor lillebror er, men kan nu godt sjusse mig frem. Det gjorde jeg sidst og havde havde tilbudsbleer til et helt år, tror jeg. Dt var lækkert.

Så derfor vil jeg bliver rigtig glad om jer med små børn vil hjælpe mig lidt. Hvilken str bruger jeres små pus og hvor længe. 

Jeg. Har købt 4 pk str. 2 (3-6 kg)

Str 3 husker jeg at der blev brugt længe måske frem til 7-8 mdr?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2012

AndreasMor84

Nu ved jeg ik om Libero har samme vægtmål som andre bleer.

Jeg brugte nr. 2 i ca 1½ måned og gik over til nr 3 i dem fra Rema/Aldi og dem bruger vi endnu. Han er godt og vel 7,5-8 kg. tung og der går ikke længe inden vi skal over i nr 4 som er fra 9 kg. Han er iøvrigt 4 mdr. og lang så tror næppe du kan forvente at bruge str. 3 helt frem til 7-8 mdr. medmindre lillebror er lille

Anmeld

5. januar 2012

millesofie

Mussen2 skriver:

Jeg skal have STOR indkøbt af bleer i dag til lillebror som er på vej lige om snart..... Har en kælder, så skal have den til at st dernede. Men det er jo lige det med størrelserne. Jeg husker ikke ret godt hhvor lang til de forskellige størrelser blev brugt jeg ved selvfølgelig heller ikke hvor stor lillebror er, men kan nu godt sjusse mig frem. Det gjorde jeg sidst og havde havde tilbudsbleer til et helt år, tror jeg. Dt var lækkert.

Så derfor vil jeg bliver rigtig glad om jer med små børn vil hjælpe mig lidt. Hvilken str bruger jeres små pus og hvor længe. 

Jeg. Har købt 4 pk str. 2 (3-6 kg)

Str 3 husker jeg at der blev brugt længe måske frem til 7-8 mdr?

altså str 3 og 4 bliver brugt rigtig længe herhjemme i hver fald 

Min mus vejer nu 12 kg og det er ca 2 kg siden hun stadig kunne være i en nr 3 hun passer nr 4 fint nu men kan også sagens være i nr 5 og 6 

men mit råd er nogle pakker af nr 3 (frem til ca 6-9mdr) og så rigeligt af nr 4 

men str 2,3 og 4 burde være dem du skulle have til et helt år, og super smart tænkt  jeg bruger selv stofbleer så vores papirsbleer bliver jo ikke brugt så hurtigt, men hel sikkert en ide jeg vil huske til næste hold 

(ps synes ikke str i tøj og bleer hænger sammen, vi bruger nemlig 98/104 og str 4 

Anmeld

5. januar 2012

lycly

Julia brugte nr. 1 i starten, men kunne sagtens bruge nr. 2, da nr. 2 ikke er synderligt meget større end 1'eren, så vi skiftede ret hurtigt. Nu er hun næsten 6 mdr og bruger nr. 4

Anmeld

5. januar 2012

ledermus

oliver brugte str. 2 i ca.1½ måned og str.3 ca indtil 6 måneder og bruger str. 4 endnu og han blive snart 10 måneder

Anmeld

5. januar 2012

ledermus

oliver brugte str. 2 i ca.1½ måned og str.3 ca indtil 6 måneder og bruger str. 4 endnu og han blive snart 10 måneder

Anmeld

5. januar 2012

Mussen2

LunaLykke skriver:

Julia brugte nr. 1 i starten, men kunne sagtens bruge nr. 2, da nr. 2 ikke er synderligt meget større end 1'eren, så vi skiftede ret hurtigt. Nu er hun næsten 6 mdr og bruger nr. 4

Hvor længe har i brugt nr4. Og bruger i i snit sådan en 8-10 bleer om dagen?

Anmeld

5. januar 2012

Mussen2

millesofie skriver:

altså str 3 og 4 bliver brugt rigtig længe herhjemme i hver fald 

Min mus vejer nu 12 kg og det er ca 2 kg siden hun stadig kunne være i en nr 3 hun passer nr 4 fint nu men kan også sagens være i nr 5 og 6 

men mit råd er nogle pakker af nr 3 (frem til ca 6-9mdr) og så rigeligt af nr 4 

men str 2,3 og 4 burde være dem du skulle have til et helt år, og super smart tænkt  jeg bruger selv stofbleer så vores papirsbleer bliver jo ikke brugt så hurtigt, men hel sikkert en ide jeg vil huske til næste hold 

(ps synes ikke str i tøj og bleer hænger sammen, vi bruger nemlig 98/104 og str 4 

Det lyder som om det er str. 3 og 4 jeg skal gå efter. Tænk man kan glemme så hurtig jeg synes også det med størrelsrne er noget underligt noget. Bores datt har altid sprunget hurtig op i næste ble str.  Altså hun vejede hun ex. 8 kg brugte hun bleen fra 7-14 kg osv. Hun vejer knap 14 kg i dag og bruger str 6

Anmeld

5. januar 2012

lycly

Hvor længe har i brugt nr4. Og bruger i i snit sådan en 8-10 bleer om dagen?

Jeg tror at vi har brugt nr 4 i 1½ månede nu. Siden hun var omkring 4½ månede mener jeg Men vi kunne godt have skiftet før, vi havde bare en mase 3'ere der lige skulle bruges  Vi bruger kun 5-6 bleer om dagen, da hun ikke bliver skiftet om natten længere og kun har rigtig afføring 1 gang om dagen, ellers er det kun tisse-bleer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.