Søskendesæde og eller ståbræt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Søskendesæde og/eller ståbræt

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.482 visninger
10 svar
0 synes godt om
5. januar 2012

Mussen2

Ja, hvad vil i anbefale. Min datter er 2 1/2 år og lillebror er på vej lige om hjørnet.....

vi kommer til at skal gå op til dagplejen for at afleverer men vi har kun rigtig kort afstand, ellers. Skal det kun bruges når vi er på diverse gå tur osv. Kommer. Nok til at gå mere rundt igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2012

Kongmulle

Mussen2 skriver:

Ja, hvad vil i anbefale. Min datter er 2 1/2 år og lillebror er på vej lige om hjørnet.....

vi kommer til at skal gå op til dagplejen for at afleverer men vi har kun rigtig kort afstand, ellers. Skal det kun bruges når vi er på diverse gå tur osv. Kommer. Nok til at gå mere rundt igen

Ja, vi havde købt begge dele da vi skulle ha vores yngste,men da han så kom, gad den "lille store" overhovedet ikke andet end at gå ved siden af vognen og holde,haha. Så vi brugte det aldrig.

Men ellers syntes jeg de der ståbræt er rigtig smarte.

Anmeld

5. januar 2012

Thalia

Helt klart ståbræt.

Dels bliver langt de fleste barnevogne skæve af et søskendesøde og dels er din datter så stor at hun sikkert lige så gerne vil gå selv eller evt køre løbecykel når det bliver forår. Så er ståbrættet rigeligt

Anmeld

5. januar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg skal have et ståbræt til min datter, som også er 2,5, når lillebror kommer om en måneds tid, da hun for det meste alligevel går alle steder hen eller kører på sin balance cykel. Jeg synes selv, hun er for stor til et sæde, og jeg tror også, hun ville hade at sidde der

Anmeld

5. januar 2012

Mussen2

PT skriver:

Jeg skal have et ståbræt til min datter, som også er 2,5, når lillebror kommer om en måneds tid, da hun for det meste alligevel går alle steder hen eller kører på sin balance cykel. Jeg synes selv, hun er for stor til et sæde, og jeg tror også, hun ville hade at sidde der

Ja det havde jeg faktisk slet ikke tænkt på, men det kan da godt være det er rigtig. Hun elsker allerede og køre løbecykel, hvilket vi gør hver dag til DP. Men jeg kan lige forestille mig at vi skal et eller andet sted hen og så vil hun også op i barnevognen ( kan lige høre g se det for mig ) men ja, se er et ståbræt om super.

Lyder som om det er det der er bedst

Anmeld

5. januar 2012

Maja_4000

Jeg kunne ikke finde på at købe et ståbræt .. Synes folk går rigtig dårligt med dem , fordi de jo er dér hvor ens fødder normalt er ! .. Så hvis du har en barnevogn der er fuldt understøttet , vil jeg anbefale søskende sæde .. 

(Mine forældre havde søskendesæde til mig, jeg var 3½ da jeg blev storesøster, og jeg ville altså gerne sidde på det )

Anmeld

5. januar 2012

Maja88

jeg kender en som har en "tvillinge" klapvogn...

men det ene sæde er væk og så kan liften spændes fast..

Anmeld

5. januar 2012

Lone Jakobsen

jeg kan rigtigt godt lide mit stå bræt, og det belaster ikke barnevognen på samme måde som et søskende sæde.

Anmeld

5. januar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Mussen2 skriver:

Ja det havde jeg faktisk slet ikke tænkt på, men det kan da godt være det er rigtig. Hun elsker allerede og køre løbecykel, hvilket vi gør hver dag til DP. Men jeg kan lige forestille mig at vi skal et eller andet sted hen og så vil hun også op i barnevognen ( kan lige høre g se det for mig ) men ja, se er et ståbræt om super.

Lyder som om det er det der er bedst

Ja, jeg frygter også en eftermiddag efter DP nede i Kvickly, hvor hun bare vil op op op men så er der ikke andet for end at stille hende på stå brættet eller tage hende på armen et minut, til hun falde ned (eller handle om formiddagen

Anmeld

5. januar 2012

Mussen2

Maja_4000 skriver:

Jeg kunne ikke finde på at købe et ståbræt .. Synes folk går rigtig dårligt med dem , fordi de jo er dér hvor ens fødder normalt er ! .. Så hvis du har en barnevogn der er fuldt understøttet , vil jeg anbefale søskende sæde .. 

(Mine forældre havde søskendesæde til mig, jeg var 3½ da jeg blev storesøster, og jeg ville altså gerne sidde på det )

Ja, det har jeg faktisk også tænkt på, men helt glemt igen, altså om man går godt, eller skal gå som en foroverbøjet flitsbue....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.