hvornår bliver de nye afsnit af de unge mødre sendt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.236 visninger
7 svar
0 synes godt om
5. januar 2012

signe.

Ja nu har vi sørme fået kanal 4 og 5, takket være boxer, og ser pludselig serier som gilmore girls, House, Greys hvide verden OG de unge mødre... men kan slet ikke finde ud af hvornår de nye afsnit bliver sendt?? Kan næsten kun se genudsendelser...

Og... er der nogen der ser House og ved hvorfor det er stoppet, og hvornår det kommer tilbage???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2012

Maja_4000

Tror ikke der bliver sendt nye afsnit lige nu .. 

House kommer nok tilbage til forået , det samme vil jeg tro med DUM .. De plejer at reklamere for det laaaang tid i forvejen , så man kan næsten ikke undgå at opdage det

Anmeld

5. januar 2012

signe.

Maja_4000 skriver:

Tror ikke der bliver sendt nye afsnit lige nu .. 

House kommer nok tilbage til forået , det samme vil jeg tro med DUM .. De plejer at reklamere for det laaaang tid i forvejen , så man kan næsten ikke undgå at opdage det

Okay, men hvornår på dagen og hvilke dage kommer der så de unge mødre nu? Synes bare det virker til at være GAMLE genudsendelser... og har faktisk ikke set det siden de 2 første sæsoner...

Anmeld

5. januar 2012

Maja_4000

signe. skriver:

Okay, men hvornår på dagen og hvilke dage kommer der så de unge mødre nu? Synes bare det virker til at være GAMLE genudsendelser... og har faktisk ikke set det siden de 2 første sæsoner...

Når det er nye afsnit plejer det at være tirsdag og onsdag kl. 21

De gamle synes jeg næsten de sender konstant :b Hehe .. Ser det ikke for tiden , men vil tro at det kommer hver eftermiddag 

Anmeld

5. januar 2012

signe.

Maja_4000 skriver:

Når det er nye afsnit plejer det at være tirsdag og onsdag kl. 21

De gamle synes jeg næsten de sender konstant :b Hehe .. Ser det ikke for tiden , men vil tro at det kommer hver eftermiddag 

der kommer nelig noget om morgenen, men det er ÆLDgamle afsnit... men det går også nok.. lige nu ønsker jeg bare House snart begynder igen.. det var et godt alternativ til Lie to Me, synes jeg

Anmeld

5. januar 2012

Maja_4000

signe. skriver:

der kommer nelig noget om morgenen, men det er ÆLDgamle afsnit... men det går også nok.. lige nu ønsker jeg bare House snart begynder igen.. det var et godt alternativ til Lie to Me, synes jeg

http://kanal4.dk/tvguide/

Ved ikke lige , om du ender det rigtige sted

Men udfra det , ligner det at der er sæsonpremiere den 24. januar

Anmeld

5. januar 2012

Maja_4000

Maja_4000 skriver:

http://kanal4.dk/tvguide/

Ved ikke lige , om du ender det rigtige sted

Men udfra det , ligner det at der er sæsonpremiere den 24. januar

Det gør du ikke , kan jeg se

Men hvis du trykker på TV Guide , og så søger på de unge mødre , kommer der en oversigt

Og ja , House er godt ;D Hehe

Anmeld

5. januar 2012

signe.

Maja_4000 skriver:

Det gør du ikke , kan jeg se

Men hvis du trykker på TV Guide , og så søger på de unge mødre , kommer der en oversigt

Og ja , House er godt ;D Hehe

tak, hvor var det sødt af dig at undersøge!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.