Rådighedssamtale i A-kassen... er på R*VEN!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2012

GUSO

Det behøver vel heller ikke være steder der har søgt medarbejdere du kan da have søgt uopfordret.. Find da bare på noget..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2012

millesofie

Anonym skriver:

Omg, hvor er det bare noget møg, det her..

Jeg skal til rådighedssamtale i min A-kasse (da jeg er ledig på dagpenge)

Og til samtalen skal jeg redegøre for søgte jobs i 4 uger, INDEN jeg blev sygemeldt i forbindelse med graviditet i 2010..

Min computer er siden gået helt KAPUT - og jeg har derfor ikke listen over de jobs, jeg søgte (må indrømme, jeg heller ikke vildt aktiv på den front, da jeg var gravid i 7. måned..)

Min sagsbehandler fra a-kassen siger, jeg skal lægge hjernen i blød (og hentydede til, at hun ikke kontrollerer det)

MEN HVORDAN FINDER JEG LIGE PÅ 8 JOBS, JEG HAR SØGT I AUGUST/SEPTEMBER 2010??

Jeg HADER at lyve... Men jeg har heller ikke ligefrem lyst til at miste mine dagpenge..

Jeg ved ikke, hvad jeg forventer med det her indlæg - nok, at nogen kan hjælpe mig.. men hvordan?

I hvert fald tak fordi du læste med

Hilsen den Fortvivlede

først en  jeg blev også ledig da jeg var i 2 trimester og selvfølgelig lige til barsel (sygemeldling bækkenløsning) 

men du kan jo have sendt en del uopfordret ansøgninger/jobs og eller været nede uopfordret og spørge i de lokale butikker. 

der er også en del store butikker som ikke sender svar tilbage 

desværre er jeg fra sjælland så kan ikke hjælpe yderligere.. men held og lykke og mange 

Anmeld

5. januar 2012

Anonym trådstarter

millesofie skriver:

først en  jeg blev også ledig da jeg var i 2 trimester og selvfølgelig lige til barsel (sygemeldling bækkenløsning) 

men du kan jo have sendt en del uopfordret ansøgninger/jobs og eller været nede uopfordret og spørge i de lokale butikker. 

der er også en del store butikker som ikke sender svar tilbage 

desværre er jeg fra sjælland så kan ikke hjælpe yderligere.. men held og lykke og mange 

selv 

Og tak for dit indlæg 

Der er bare det, at det virker en smule useriøst med 8 uopfordrede ansøgninger (altså ikke de skriftlige, men de personlige), da også efter barsel har søgt på denne måde (Jobcentret er jo: "Fungerer jobsøgningsmetoden ikke, find en ny!" -agtige) 

MEN - oh happy day - jeg fandt ud af det (tak alle, der har svaret i mit indlæg)

Så nu er jeg totalt klar (!) til den forbistrede rådighedssamtale senere i dag

flere

Anmeld

5. januar 2012

Anonym trådstarter

GUSO skriver:

Det behøver vel heller ikke være steder der har søgt medarbejdere du kan da have søgt uopfordret.. Find da bare på noget..

Du har helt ret 

TAK ALLESAMMEN

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.