I dag er det Amandas fødselsdag - HURRA !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.538 visninger
14 svar
0 synes godt om
5. januar 2012

Tona

I dag er det et år siden jeg fødte min smukke, vidunderlige datter. Et år siden jeg kæmpede mig igennem 16 timer med veer og ud i lyset på den anden side da min fantastiske datter kom op på min mave og skreg og skreg øjeblikkeligt mens hun og jeg stirrede hinanden ind i øjnene. Jeg så over på hendes far og så to store tårer trille ned ad kinderne på ham og vidste instinktivt at jeg aldrig nogensinde ville opleve et øjeblik der var større end det.

Hvor er det vildt at det er et år siden og hvor er det utroligt at jeg fik lov at blive Amandas mor. Hvor er det vildt vi var så heldige at vi fik hende og hun blev vores datter. Der er intet i hele verden der er så fantastisk og den kærlighed vi føler til hende er større end noget andet.

Jeg har egentlig været sej nok her i dagene op til 1 års dagen, men nu føler jeg mig totalt tude-agtig og rørt og følsom over alle minderne osv.  Det er så utroligt at mit lille, bitte spædbarn er blevet til en stor, stærk pige som kan smile og grine og sige ord og spise selv og alt muligt andet. Og det er så mærkeligt at tænke på at den tid aldrig kommer igen da hun var helt lille og baby. Samtidig glæder vi os jo så meget over at se hende vokse op og blive større.

Åhh skulle bare lige ud med det. Og tak til alle jer dejlige tøser og alle jeres gode råd i denne kategori i året der er gået   

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2012

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle

Stort tillykke 

Anmeld

5. januar 2012

Tona

Dut-ugle skriver:

Stort tillykke 

Taaaak

Anmeld

5. januar 2012

_-Kathrine-_

Stort tillykke med hende

Anmeld

5. januar 2012

Tona

_-Kathrine-_ skriver:

Stort tillykke med hende

Taaaak

Anmeld

5. januar 2012

maria_wlt

1 år er en stor dag... 

Min dreng er lige blevet 2 år og jeg kan lige fortælle dig at det næste år gør STÆRKT.. 

Anmeld

5. januar 2012

Tona

maria_wt skriver:

1 år er en stor dag... 

Min dreng er lige blevet 2 år og jeg kan lige fortælle dig at det næste år gør STÆRKT.. 

Det tror jeg gerne...det er jo vildt så meget de skal udvikle sig på det år. Der sker meget med dem fra 1 til 2 år.

Suk, man må vel bare hænge på og prøve at få nydt hvert eneste øjeblik af tiden der går hurtigt  

Anmeld

5. januar 2012

Prinsessens'Mor<3

Amandas-mor skriver:

I dag er det et år siden jeg fødte min smukke, vidunderlige datter. Et år siden jeg kæmpede mig igennem 16 timer med veer og ud i lyset på den anden side da min fantastiske datter kom op på min mave og skreg og skreg øjeblikkeligt mens hun og jeg stirrede hinanden ind i øjnene. Jeg så over på hendes far og så to store tårer trille ned ad kinderne på ham og vidste instinktivt at jeg aldrig nogensinde ville opleve et øjeblik der var større end det.

Hvor er det vildt at det er et år siden og hvor er det utroligt at jeg fik lov at blive Amandas mor. Hvor er det vildt vi var så heldige at vi fik hende og hun blev vores datter. Der er intet i hele verden der er så fantastisk og den kærlighed vi føler til hende er større end noget andet.

Jeg har egentlig været sej nok her i dagene op til 1 års dagen, men nu føler jeg mig totalt tude-agtig og rørt og følsom over alle minderne osv.  Det er så utroligt at mit lille, bitte spædbarn er blevet til en stor, stærk pige som kan smile og grine og sige ord og spise selv og alt muligt andet. Og det er så mærkeligt at tænke på at den tid aldrig kommer igen da hun var helt lille og baby. Samtidig glæder vi os jo så meget over at se hende vokse op og blive større.

Åhh skulle bare lige ud med det. Og tak til alle jer dejlige tøser og alle jeres gode råd i denne kategori i året der er gået   

TILLYKKE!!  Ih hvor stort har selv en datter der har sin allerførste fødselsdag her om et øjeblik.. Kender alt til det med tiden er fløjet, man forstår ikke hvad de andre mødre mener med man skal nyde tiden før man selv står der med en baby der ikke længere er baby lige pludselig..

Men tillykke med hende

Anmeld

5. januar 2012

Benjamins'mor

Stort tillykke med hende!

Anmeld

6. januar 2012

Tona

MaleneS2011baby<3 skriver:

TILLYKKE!!  Ih hvor stort har selv en datter der har sin allerførste fødselsdag her om et øjeblik.. Kender alt til det med tiden er fløjet, man forstår ikke hvad de andre mødre mener med man skal nyde tiden før man selv står der med en baby der ikke længere er baby lige pludselig..

Men tillykke med hende

Taaak  Og stort tillykke med din datter også

Ja det er helt vildt så hurtigt tiden går. Det kan man slet ikke forestille sig før man prøver det.

Det er mærkeligt, for på den ene side føler jeg at jeg altid har været Amandas mor nu og kan næsten slet ikke huske hvordan det var før hun kom til os og på den anden side føles det som om det kun lige var i går hun var nyfødt og man keglede rundt totalt uerfaren og lige var blevet mor  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.