Mysterium - kløe!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.134 visninger
14 svar
0 synes godt om
5. januar 2012

Anonym trådstarter

Har VIRKELIG brug for noget der hjælper!!!!

1. Det klør konsekvent på arme og ben HVER gang jeg er i bad (dog mindre hvis jeg vasker håret først, venter og senere går i bad og tar en "skyller" kun)

2. Ofte begynder det at krible-klø når jeg hopper under dynen (kun lidt, dog MEGET voldsomt nogle gange, f.eks. på det ene skinneben)

3. I løbet af dagen kan det også begynde at klø lidt (dog ikke så ofte)

Lægen sagde tør hud og hudlægen sagde nældefeber... Har fået piller mod nældefeber og de hjælper ikke en hujende fis!!!

HJÆLP! Anyone der kender til det og har ide til hvad jeg gør???

(Ringer muligvis til hudlægen igen igen)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2012

Anonym trådstarter

Slet ingen?

Anmeld

5. januar 2012

Muhmi

Hus-støvmider måske?

Måske de reagerer på badet ved at bide sig fast?

Aner det virkelig ikke, men det var da i hvert fald et bud

Anmeld

5. januar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Er det når du typisk har det varmt kløen kommer? For min første tanke var fnat.

Anmeld

5. januar 2012

Anonym skriver:

1. Det klør konsekvent på arme og ben HVER gang jeg er i bad (dog mindre hvis jeg vasker håret først, venter og senere går i bad og tar en "skyller" kun)

2. Ofte begynder det at krible-klø når jeg hopper under dynen (kun lidt, dog MEGET voldsomt nogle gange, f.eks. på det ene skinneben)

Lægen sagde tør hud og hudlægen sagde nældefeber... Har fået piller mod nældefeber og de hjælper ikke en hujende fis!!!

Hvilken sæbe bruger du??

Det lyder fuldstændigt som det jeg havde for nogle år siden!  Jeg har været slem til at bruge masser af 'duft-ting'. Altså, sæbe, creme og parfume, fyldt med alkohol og parfyme. plus skyllemiddel.  Og det stoppede stille og roligt efter ejg er stoppet HELT med at bruge det. Bruger kun Derma sæbe, og neutral vaskepulver, og skal jeg ha noget duftevand på, sprøjter ejg det på tøjet!

Anmeld

5. januar 2012

Anonym trådstarter

Tilmeldt skriver:

Hvilken sæbe bruger du??

Det lyder fuldstændigt som det jeg havde for nogle år siden!  Jeg har været slem til at bruge masser af 'duft-ting'. Altså, sæbe, creme og parfume, fyldt med alkohol og parfyme. plus skyllemiddel.  Og det stoppede stille og roligt efter ejg er stoppet HELT med at bruge det. Bruger kun Derma sæbe, og neutral vaskepulver, og skal jeg ha noget duftevand på, sprøjter ejg det på tøjet!

Hmm bruger neutral til det hele.. det kun parfume der ikke er neutral. Men det springer jeg også tit over.. kan simpelthen ikke se hvad det kommer af!

Anmeld

5. januar 2012

Anonym trådstarter

rikkeregnbue skriver:

Er det når du typisk har det varmt kløen kommer? For min første tanke var fnat.

Det kommer også ved koldt bad, vask med vådservietter, regnvand osv..

Anmeld

5. januar 2012

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Hus-støvmider måske?

Måske de reagerer på badet ved at bide sig fast?

Aner det virkelig ikke, men det var da i hvert fald et bud

Kan faktisk ikke tåle husstøvmider.. men de giver ikke kløe har jeg fået at vide..

Anmeld

5. januar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Det lyder bestemt ikke rart. Jeg har desværre ingen bud på, hvad det kunne være, men vil da råde dig til at søge læge igen.

Anmeld

5. januar 2012

morethanperfect

Så er jeg ikke er den eneste .. Kigger lige med her for jeg har nøjagtig det samme som dig , og bruger neutral også .. Hmm .... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.