Barnevognssele - hvilken?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

385 visninger
6 svar
0 synes godt om
5. januar 2012

Chris86

Hvilke er goe og hvilke skal man holde sig fra? :O)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2012

Lone Jakobsen

jeg tror meget det er en smags sag.

jeg kan rigtigt godt lide klik selen fra babydan. den er nem at regulere så man nemt kan tilpasse den til hvad barnet har på ud og sove.

Anmeld

5. januar 2012

Chris86

Lone Jakobsen skriver:

jeg tror meget det er en smags sag.

jeg kan rigtigt godt lide klik selen fra babydan. den er nem at regulere så man nemt kan tilpasse den til hvad barnet har på ud og sove.

Tak for svar.. Nåede lige nøjagtig i babysam inden jeg så dit svar Så har købt en sele nu

Anmeld

5. januar 2012

lycly

Jeg lavede en lignende tråd forleden dag, og jeg fik fundet frem til, at man vist skal holde sig lidt fra dem med lynlås. Så jeg købte en med spænder. Tror faktisk slet ikke der var nogen med lynlås i babysam, det er noget med, at et barn engang blev kvalt i en af dem.

Anmeld

5. januar 2012

Chris86

LunaLykke skriver:

Jeg lavede en lignende tråd forleden dag, og jeg fik fundet frem til, at man vist skal holde sig lidt fra dem med lynlås. Så jeg købte en med spænder. Tror faktisk slet ikke der var nogen med lynlås i babysam, det er noget med, at et barn engang blev kvalt i en af dem.

Det var nemlig derfor jeg sku tjekke men har også hørt at 7 af 8 seler går i stykker hvis et 30kg tungt barn hopper ud over kanten med selen på..-noget i den dur..

Anmeld

5. januar 2012

Maja88

jeg har en trille...

er vel sjældent man har et barn på 30kg i en barnevogn

Anmeld

5. januar 2012

Chris86

Maja88 skriver:

jeg har en trille...

er vel sjældent man har et barn på 30kg i en barnevogn

Ja men nu var det lige det de testede, da selerne sku ku holde til det havde de testet med 20 kg var det samme måske sket

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.