Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
....for jeg har nemlig kun 18 dage til terminen!
Jeg er bare bragende lykkelig i dag! Var til mit SIDSTE besøg på OUH i dag og det gik bare SÅ godt! Fik af vide at fordi mine sukkertal lå så fint måtte jeg føde i min kære hjemby Sønderborg som planlagt!
Det var både kæresten og jeg (og min mor ) super glade for. For så kan min mor nemlig være med til fødslen!
Jeg blev scannet og vores lille prinsesse vejer omkring de 3390g! Vores helt egen lille tyksak. Vi elsker hende allerede højere end man nogensinde kunne forestille sig!
I morgen skal jeg til mit forhåbentlige aller sidste jordmor besøg Det bliver lækkert.
Meeeeeeeeeeeeeeeen....... Tror i jeg kan sove? NIX!
Så hvad laver i? Jeg sidder selv og æder en muffin og drikker mælk!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
rikkeregnbue skriver: ....for jeg har nemlig kun 18 dage til terminen! Jeg er bare bragende lykkelig i dag! Var til mit SIDSTE besøg på OUH i dag og det gik bare SÅ godt! Fik af vide at fordi mine sukkertal lå så fint måtte jeg føde i min kære hjemby Sønderborg som planlagt! Det var både kæresten og jeg (og min mor ) super glade for. For så kan min mor nemlig være med til fødslen! Jeg blev scannet og vores lille prinsesse vejer omkring de 3390g! Vores helt egen lille tyksak. Vi elsker hende allerede højere end man nogensinde kunne forestille sig! I morgen skal jeg til mit forhåbentlige aller sidste jordmor besøg Det bliver lækkert. Meeeeeeeeeeeeeeeen....... Tror i jeg kan sove? NIX! Så hvad laver i? Jeg sidder selv og æder en muffin og drikker mælk!
Dejligt at det gik godt på sygehuset ..
Jeg kunne ikke sove pga halsbrand så jeg skulle lige ned og have et glas mælk og så lige putte tøj i tørretrumbleren så jeg har bukser at rende rundt i imorgen ..
Frk Mig skriver: Dejligt at det gik godt på sygehuset .. Jeg kunne ikke sove pga halsbrand så jeg skulle lige ned og have et glas mælk og så lige putte tøj i tørretrumbleren så jeg har bukser at rende rundt i imorgen ..
Den halsbrand er også bare djævlen selv nærmest! Kender det alt for godt Og hvis ikke det var fordi vi ikke havde nogen vaskemaskine men vaskekælder, så havde jeg nok også vasket noget tøj
Ih hvor dejligt - så er der pludselig ikke længe til Kan godt forstå du glæder dig helt vildt, det er også noget af en oplevelse du har i vente - håber du får en rigtig god fødsel.
Jeg laver ikke så meget - har lige set lidt film og sidder nu bare og tjekker lidt op på forskellige ting her på nettet - har en meget vågen og sprællende baby ved siden af mig - hun ligner ikke én der er klar til at sove lige nu...gad vide hvornår hun får en døgnrytme
Wimmie skriver: Ih hvor dejligt - så er der pludselig ikke længe til Kan godt forstå du glæder dig helt vildt, det er også noget af en oplevelse du har i vente - håber du får en rigtig god fødsel. Jeg laver ikke så meget - har lige set lidt film og sidder nu bare og tjekker lidt op på forskellige ting her på nettet - har en meget vågen og sprællende baby ved siden af mig - hun ligner ikke én der er klar til at sove lige nu...gad vide hvornår hun får en døgnrytme
Bare kom her med hende, skal nok passe hende så du kan sove Haha.
Og mange tak, håber også fødsel går godt. Min største frygt er at jeg føder på eller i et toilet!
rikkeregnbue skriver: Bare kom her med hende, skal nok passe hende så du kan sove Haha. Og mange tak, håber også fødsel går godt. Min største frygt er at jeg føder på eller i et toilet!
Det skal nu nok gå godt - og du har jo folk til at passe på dig
Har du planlagt "hvordan" du vil føde; om du vil i vand, om du vil have smertelindring osv.?
PT skriver: Hvor dejligt, at det så godt ud og du får lov til at føde "hjemme" . Jeg sidder med den værste kvalme og ved, det kun bliver værre, hvis jeg går i seng. Så i stedet må jeg sidde og læse lidt og måske se lidt tv (er ved at være godt træt af at være gravid )
Hvor dejligt, at det så godt ud og du får lov til at føde "hjemme" . Jeg sidder med den værste kvalme og ved, det kun bliver værre, hvis jeg går i seng. Så i stedet må jeg sidde og læse lidt og måske se lidt tv (er ved at være godt træt af at være gravid )
Haha, årh! Kvalmen har jeg desværre ingen erfaringer med, men træt af at være gravid JO TAK. Det er jeg også!
Wimmie skriver: Det skal nu nok gå godt - og du har jo folk til at passe på dig Har du planlagt "hvordan" du vil føde; om du vil i vand, om du vil have smertelindring osv.?
Nej, slet ikke Jeg ved dog, at jeg gerne vil i vand som smertelindring fordi jeg har hørt at det skulle være vold dejligt
rikkeregnbue skriver: Haha, årh! Kvalmen har jeg desværre ingen erfaringer med, men træt af at være gravid JO TAK. Det er jeg også!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128