Jeg kan se en ende på det hele! + hvad laver i? :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

663 visninger
12 svar
0 synes godt om
5. januar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

....for jeg har nemlig kun 18 dage til terminen!

Jeg er bare bragende lykkelig i dag! Var til mit SIDSTE besøg på OUH i dag og det gik bare SÅ godt! Fik af vide at fordi mine sukkertal lå så fint måtte jeg føde i min kære hjemby Sønderborg som planlagt!

Det var både kæresten og jeg (og min mor ) super glade for. For så kan min mor nemlig være med til fødslen!

Jeg blev scannet og vores lille prinsesse vejer omkring de 3390g! Vores helt egen lille tyksak. Vi elsker hende allerede højere end man nogensinde kunne forestille sig!

I morgen skal jeg til mit forhåbentlige aller sidste jordmor besøg  Det bliver lækkert.

Meeeeeeeeeeeeeeeen....... Tror i jeg kan sove?   NIX!

Så hvad laver i?  Jeg sidder selv og æder en muffin og drikker mælk!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2012

Frk Mig

rikkeregnbue skriver:

Jeg er bare bragende lykkelig i dag! Var til mit SIDSTE besøg på OUH i dag og det gik bare SÅ godt! Fik af vide at fordi mine sukkertal lå så fint måtte jeg føde i min kære hjemby Sønderborg som planlagt!

Det var både kæresten og jeg (og min mor ) super glade for. For så kan min mor nemlig være med til fødslen!

Jeg blev scannet og vores lille prinsesse vejer omkring de 3390g! Vores helt egen lille tyksak. Vi elsker hende allerede højere end man nogensinde kunne forestille sig!

I morgen skal jeg til mit forhåbentlige aller sidste jordmor besøg  Det bliver lækkert.

Dejligt at det gik godt på sygehuset ..

Jeg kunne ikke sove pga halsbrand så jeg skulle lige ned og have et glas mælk og så lige putte tøj i tørretrumbleren så jeg har bukser at rende rundt i imorgen ..

Anmeld

5. januar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Frk Mig skriver:

Dejligt at det gik godt på sygehuset ..

Jeg kunne ikke sove pga halsbrand så jeg skulle lige ned og have et glas mælk og så lige putte tøj i tørretrumbleren så jeg har bukser at rende rundt i imorgen ..

Den halsbrand er også bare djævlen selv nærmest! Kender det alt for godt  Og hvis ikke det var fordi vi ikke havde nogen vaskemaskine men vaskekælder, så havde jeg nok også vasket noget tøj

Anmeld

5. januar 2012

Wimmie

rikkeregnbue skriver:

Ih hvor dejligt - så er der pludselig ikke længe til Kan godt forstå du glæder dig helt vildt, det er også noget af en oplevelse du har i vente - håber du får en rigtig god fødsel.

Jeg laver ikke så meget - har lige set lidt film og sidder nu bare og tjekker lidt op på forskellige ting her på nettet - har en meget vågen og sprællende baby ved siden af mig - hun ligner ikke én der er klar til at sove lige nu...gad vide hvornår hun får en døgnrytme 

Anmeld

5. januar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Wimmie skriver:

Ih hvor dejligt - så er der pludselig ikke længe til Kan godt forstå du glæder dig helt vildt, det er også noget af en oplevelse du har i vente - håber du får en rigtig god fødsel.

Jeg laver ikke så meget - har lige set lidt film og sidder nu bare og tjekker lidt op på forskellige ting her på nettet - har en meget vågen og sprællende baby ved siden af mig - hun ligner ikke én der er klar til at sove lige nu...gad vide hvornår hun får en døgnrytme 

Bare kom her med hende, skal nok passe hende så du kan sove  Haha.

Og mange tak, håber også fødsel går godt. Min største frygt er at jeg føder på eller i et toilet!

Anmeld

5. januar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Hvor dejligt, at det så godt ud og du får lov til at føde "hjemme" . Jeg sidder med den værste kvalme og ved, det kun bliver værre, hvis jeg går i seng. Så i stedet må jeg sidde og læse lidt og måske se lidt tv (er ved at være godt træt af at være gravid )

Anmeld

5. januar 2012

Wimmie

rikkeregnbue skriver:

Bare kom her med hende, skal nok passe hende så du kan sove  Haha.

Og mange tak, håber også fødsel går godt. Min største frygt er at jeg føder på eller i et toilet!

Det skal nu nok gå godt - og du har jo folk til at passe på dig 

Har du planlagt "hvordan" du vil føde; om du vil i vand, om du vil have smertelindring osv.?

Anmeld

5. januar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

PT skriver:

Hvor dejligt, at det så godt ud og du får lov til at føde "hjemme" . Jeg sidder med den værste kvalme og ved, det kun bliver værre, hvis jeg går i seng. Så i stedet må jeg sidde og læse lidt og måske se lidt tv (er ved at være godt træt af at være gravid )

Haha, årh!  Kvalmen har jeg desværre ingen erfaringer med, men træt af at være gravid JO TAK. Det er jeg også!

Anmeld

5. januar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Wimmie skriver:

Det skal nu nok gå godt - og du har jo folk til at passe på dig 

Har du planlagt "hvordan" du vil føde; om du vil i vand, om du vil have smertelindring osv.?

Nej, slet ikke  Jeg ved dog, at jeg gerne vil i vand som smertelindring fordi jeg har hørt at det skulle være vold dejligt

Anmeld

5. januar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
rikkeregnbue skriver:

Haha, årh!  Kvalmen har jeg desværre ingen erfaringer med, men træt af at være gravid JO TAK. Det er jeg også!

Nu har jeg haft kvalme og kastet op i 8 mdr - så nu synes jeg faktisk, det er ved St være nok. Jeg kan sende lidt din vej, hvis du gerne vil vide, hvordan det føles

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.