Update om os og MAX billedespam af Simon :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

540 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. januar 2012

M.O.A.R.

Nu er det godt nok længe siden jeg har været aktiv herinde og vist jer dejlige kvinder nogle billeder af min skønne charmør! 

Nu er Simon snart 20 måneder gammel (snart 2 år, kan slet ikke fatte det! Han er helt ufattelig selvstændig, synes vi. Vil selv ALT, eller i hvert fald prøve inden han så beder os pænt om hjælp..  
Han er nu 83 cm høj og vejer 12 kg, så han ligger som han skal, og trives i bedste velgående.
Vi havde 1½ års besøg af SP i starten af december, og hun var imponeret af hans selvstændighed, hvor let han var at komme i kontakt med og af hans øjenkontakt. Vi fik at vide vi har gjort det rigtig godt og at vi er gode forældre, og gud hvor det varmer

Han elsker at være i DP, har lært en masse nye navne på ting og navne på personer, og har sagt flere sætninger
Han kan sige: mor, far, nan (banan noglegange), mad, hej, dig, homer (vores hund), Tristan, Lone, older, mormor, morfar, lege, mælk og mange flere ord  
Hans første sætning var: Hvor er min far?
Nummer to: vil ha min mad
nummer tre: Mor og far

Nu er målet at lære ham at sige elsker dig hihi..

Dagen før min fødselsdag lærte han at sige hurra, så blev vækket med hurra, kys og gaver.. En bedre morgen kunne jeg ikke have fået

Vi havde en fantastisk jul med min side af familien og Simon fik en masse gode gave, bla. et legekøkken, legemad og en indkøbskurv som vi gav ham og han var lykkelig da han stod op den 25 og så mor havde samlet det efter han var kommet i seng

Nytårs aften gik også godt, vi var herhjemme med vores kammerat fra kbh, alkoholfri aften med LÆKKER mad.. Hummerhaler m. salat og hvidløgsflutes
Dyrekølle m. tilbehør og rødvinssovs, lavet på alkoholfri rødvin
Frugtsalat..
MUMS!
Og nytåret blev skålet ind i børnechampagne og bagefter ud og se på al fyrværkeriet, men 00.30 måtte han overgive sig til søvnen og faldte i søvn i mors arme

Nu er han lige startet i DP igen, og det går rigtig godt derude, der er bare lidt trist stemning og lidt gråd når mor og far kører om morgenen, men det går hurtigt over igen.. Men når vi så henter ham kommer han løbene men han siger far og mor.. Det er bare så dejligt!

Jeg nyder så meget at være mor. Jeg synes virkelig det er det mest fantastiske i verden! Jeg er så glad for at vi valgte at få et barn i denne alder (mig 21 min mand 28). Og jeg er SÅ stolt af vores søn. Min kærlighed til ham kan slet slet ikke beskrives 

Nu får i en masse billeder og juledekorationerne har Simon selv lavet, den med den store hvide sløjfe lavede han i DP.. Og så skal i også lige se gaven til mor og far, et lysfad med et bloklys til 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2012

Becks

Hvor er han blevet stor!

Og en smuk dreng, elsker hans store blå øjne

Billedet med julemanden er da for skønt! Som om han kigger på ham og tænker "Hvem faen er du?" haha

Anmeld

4. januar 2012

M.O.A.R.

Becks skriver:

Hvor er han blevet stor!

Og en smuk dreng, elsker hans store blå øjne

Billedet med julemanden er da for skønt! Som om han kigger på ham og tænker "Hvem faen er du?" haha

Ja det er helt vildt så stor han er blevet! Det går aaaaaaaaalt for stærkt.. 

Tak for de søde ord.. 

Hehe ja elsker også det billede..

Anmeld

4. januar 2012

Zibi_84

Tillykke det må være dejligt med en selvstændig dreng

Anmeld

5. januar 2012

M.O.A.R.

Zibi_84 skriver:

Tillykke det må være dejligt med en selvstændig dreng

Tak..

Det er fantastisk dejligt!  

Anmeld

5. januar 2012

Nettemor

hvor er det godt lige at høre fra jer igen

det lyder til at I har haft en fantastisk ferie og at I nu står med en lækker stor og selvstændig dreng.. det er jo bare fantastisk.

elsker også bare billedet med julemanden..

Anmeld

5. januar 2012

M.O.A.R.

nettemor skriver:

hvor er det godt lige at høre fra jer igen

det lyder til at I har haft en fantastisk ferie og at I nu står med en lækker stor og selvstændig dreng.. det er jo bare fantastisk.

elsker også bare billedet med julemanden..

Vi har haft en rigtig dejlig ferie..
Ja det er fantastisk!  Er så glad for han har udviklet sig som han har

Ja ikke? Hehe... Det er et genialt billede  

Anmeld

5. januar 2012

B&J

Sikke en charmetrold i har jer og dejligt spil super smuk dreng...

og jaaa mind mig ikke om hvor hurtig tiden flyver afsted den 4marts bliver vores 2år puhhh tiden flyver

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.