Saa blev det vores tur til at have sidste dag i denne gruppe!!
Hvor er det vildt! For et aar siden laa der meter hoej sne og jeg stod i badet paa sygehuset med de grummeste veer!
Vores baby bliver 1 aar i morgen! Vores dejlige super aktive baby bliver til en tumling... Puha, synes slet ikke jeg er klar til hun bliver 1 aar endnu
Lige nu ligger hun og flyder paa gulvet og ser tv med far og virkelig bare hygger.. Hendes udvikling har tager saa meget fart de sidste 2 mdr. Hun gaar/loeber og snakker som et vandfald! Og hun saetter ord paa mange af de ting vi kommer fordi i hverdagen.. Naar nogen kommer ind siger hun 'oo iss eeet' (who is it?), naar vi siger brumbrum siger hun 'nanananan' (de sidste mange uger har vi besoegt mormor/farmor naar vi har vaeret ude at koere), hun peger ind i spejlet og siger 'aby', mommy, daddy, dada, mama, naaaam, mmmm, no/nej, aaa(ja), byebye, heeeej, hi dad, a det?, Aaaatuuuhh og tonsvis a andre ord.. Synes det er vildt hun allerede kan sige alt det!!
Nu tror jeg snart det er tid til at putte trunten ind, saa vi kan faa gjort klar til familien kommer i loebet af hele dagen for at fejre hende!
Tillykke min soedeste skat!! 

Anmeld