Har en hemmelighed..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

682 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. januar 2012

Anonym trådstarter

Har brug for at komme ud med det..

Fik nyt job i December 2011 - og er stadig igang med min prøvetid. Hende jeg skal afløse, går på barsel på fredag i næste uge.. Nu kommer hemmeligheden.. Jeg overvejer at smide en opsigelse i næste uge!! Er blevet tilbudt et andet job, i samme kæde - samme butik - samme afdeling, bare anden chef/firma..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2012

Anonym skriver:

Fik nyt job i December 2011 - og er stadig igang med min prøvetid. Hende jeg skal afløse, går på barsel på fredag i næste uge.. Nu kommer hemmeligheden.. Jeg overvejer at smide en opsigelse i næste uge!! Er blevet tilbudt et andet job, i samme kæde - samme butik - samme afdeling, bare anden chef/firma..

Go for it!!

Der er masser der søger job, så der er nok en der vil blive glad for at få et barsels vikariat!

Anmeld

4. januar 2012

Anonym trådstarter

Tilmeldt skriver:

Go for it!!

Der er masser der søger job, så der er nok en der vil blive glad for at få et barsels vikariat!

Er så ked af det hver morgen pga det job, så ved bare at det er det rigtigefor mig

Anmeld

6. januar 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

op

Anmeld

6. januar 2012

Darling<3

Anonym skriver:

Er så ked af det hver morgen pga det job, så ved bare at det er det rigtigefor mig

Hvorfor er du ked af at komme på job om morgenen??

Er det et job vi andre kan søge?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.