Anbefal en brystpumpe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

355 visninger
2 svar
0 synes godt om
4. januar 2012

Ems30

Jeg føder (forhåbentlig) her til februar, og er (næsten) sikker på at vi får brug for en brystpumpe herhjemme, da jeg stadig har undervisning et par gange om ugen, som jeg skal følge. Og så er det meget rart at pumpe lidt ud dagen før, så manden kan "amme" hende, mens jeg er væk nogle timer

Jeg er dog ikke helt sikker på om den skal være manuel eller automatisk, og om hvilket mærke det skal være. Så damer, hæld endelig ud af Jeres vise ord, og fortæl mig om Jeres erfaringer. Prisen er underordnet, den skal bare være loyal og kunne sit kram 

Tusind tak på forhånd

Venligst Emma

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2012

MorTil4<3

Ems30 skriver:

Jeg føder (forhåbentlig) her til februar, og er (næsten) sikker på at vi får brug for en brystpumpe herhjemme, da jeg stadig har undervisning et par gange om ugen, som jeg skal følge. Og så er det meget rart at pumpe lidt ud dagen før, så manden kan "amme" hende, mens jeg er væk nogle timer

Jeg er dog ikke helt sikker på om den skal være manuel eller automatisk, og om hvilket mærke det skal være. Så damer, hæld endelig ud af Jeres vise ord, og fortæl mig om Jeres erfaringer. Prisen er underordnet, den skal bare være loyal og kunne sit kram 

Tusind tak på forhånd

Venligst Emma

uhhh følger lige med

for ville jeg faktisk også gerne vide

Anmeld

4. januar 2012

Ems30

MilleMus1988 skriver:

uhhh følger lige med

for ville jeg faktisk også gerne vide

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.