Vibrerende skråstol og badekar på stativ

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
4.109 visninger
13 svar
0 synes godt om
4. januar 2012

Rebecca55

Skråstol med vibrator, kan holde op til 9 kg, er brugt i ca 4 mdr, krabben på bøjlen kan spille og lyse i forskellige farver hvis barnet slår til stjernen og kan også lyse uden lyd. Den hedder Tiny Love og kan også ses på babysams hjemmeside,hvor den også er købt.

Købt fra ny til 700kr - Sælger den til 400kr.

Så har jeg et badekar med stol, som også kan tages ud. Der medfølger også et stativ så man kan stå ordenligt når man bader den lille. Når barnet bliver større kan der godt sættes et større kar i stativet, da det kan justeres ud. Har selv været rigtig glad for det, men mine unger er desværre vokset ud af badekaret.

Bare stativet i sig selv koster 300kr i babysam, badekar 129 og stol 169.

Du kan købe det hele for 150kr. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2012

Hanomagen

Hej Rebecca.

Synes simpelthen badekaret er så smart.

Så nu bliver jeg nødt til at høre hvor i landet du bor, da vi ikke har bil selv.

Så jeg forhåbentligt kan komme og hente det. (Selv om der er 7 måneders rugning igen. Men man skal vel starte bet sted.)

Mvh Hanne

Anmeld

8. januar 2012

Rebecca55

Hanomagen skriver:

Hej Rebecca.

Synes simpelthen badekaret er så smart.

Så nu bliver jeg nødt til at høre hvor i landet du bor, da vi ikke har bil selv.

Så jeg forhåbentligt kan komme og hente det. (Selv om der er 7 måneders rugning igen. Men man skal vel starte bet sted.)

Mvh Hanne

Vi har også været rigtig glad for det... Vi bor i Agerbæk ikke så langt fra Grindsted...

Anmeld

8. januar 2012

Dorthe77

Badekar med stativ er lige præcis det vi står og mangler., så det er jeg meget interesseret i :-)

Anmeld

8. januar 2012

Hanomagen

Rebecca55 skriver:

Vi har også været rigtig glad for det... Vi bor i Agerbæk ikke så langt fra Grindsted...

Nu er jeg ikke lige verdensmester i geografi, så googlede lige Agerbæk, og med mindre der er flere af dem, så ser det ud til at være ret langt fra Aalborg.

Så det bliver nok for langt for mig.. ØV!!!

Anmeld

9. januar 2012

Rebecca55

Hanomagen skriver:

Nu er jeg ikke lige verdensmester i geografi, så googlede lige Agerbæk, og med mindre der er flere af dem, så ser det ud til at være ret langt fra Aalborg.

Så det bliver nok for langt for mig.. ØV!!!

Ja det er meget langt fra ålborg...

Anmeld

10. januar 2012

Hanomagen

Rebecca55 skriver:

Ja det er meget langt fra ålborg...

Har fundet mig et tættere på hvor jeg bor, så jeg trækker mig igen.

Anmeld

10. januar 2012

Rebecca55

Badekar solgt.

Anmeld

17. januar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Kan stolen ligges ned? Og hvad ville det koste at sende den uden omdeling?

Anmeld

18. januar 2012

Rebecca55

PT skriver:

Kan stolen ligges ned? Og hvad ville det koste at sende den uden omdeling?

Den kan godt tippes bagud så de næsten ligger helt ned... Skal lige undersøge hvad det koster at sende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.