3 børn i bilen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.045 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. januar 2012

Anonym trådstarter

Ja snakken har gået på barn nr 3 Men synes hoppet er meget stort i forhold til fra 1 til 2. Vi kom til at diskutere hvordan man i en alm familiebil får mor, far og 3 børn med, børnene vil være under 6 år og alle have brug for autostole. Hvordan løser man den, og hvad gør man så hele familien kan være i bilen, burde vel ikke være nødvendigt med ny bil, og over i en 7 personers
Håber nogle gode råd, og andre råd omkring det at få barn nr 3 modtages også gerne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2012

Den lykkelige

Nu har jeg kun et barn.. men min svoger og svigerinde har 3 børn og de fik ikke ny bil.. der var plads til 3 autostole.. men de gav os den ene autostol da den var for bred.. så de har købt specielt til.. men de har en alm. familie bil ellers..

Anmeld

4. januar 2012

Bryndis

Anonym skriver:

Ja snakken har gået på barn nr 3 Men synes hoppet er meget stort i forhold til fra 1 til 2. Vi kom til at diskutere hvordan man i en alm familiebil får mor, far og 3 børn med, børnene vil være under 6 år og alle have brug for autostole. Hvordan løser man den, og hvad gør man så hele familien kan være i bilen, burde vel ikke være nødvendigt med ny bil, og over i en 7 personers
Håber nogle gode råd, og andre råd omkring det at få barn nr 3 modtages også gerne

Min dagplejemor har 3 børn på 7 mdr, 3 år og 5 år og de køre i en Peugeot stationcar. Der kan alle tre autostole være omme bag i

Anmeld

4. januar 2012

musse1

Anonym skriver:

nu ved jeg ikke hvilken bil i har, vi havde en ford mondeo da vi fik vores nr 3, og det kunne godt fungere, med 3 autostole bag i, vi købte en rømer  clit autostol  9- 18 kg mener jeg den hedder som kan bruge midder sele, og satte nr 2 i, nr 1 sad i en baby autostol i den ene side og ja nr den ældste kom i en rømer kid + autostol 15-36 kg og de kunne lige være der

så det kan lade sig gøre, med lidt planlægning og god vilje

da vi så ventede nr 4, måtte vi op og købe en meget gammel 7 personers bil hehe

Anmeld

4. januar 2012

musse1

musse1 skriver:

nu ved jeg ikke hvilken bil i har, vi havde en ford mondeo da vi fik vores nr 3, og det kunne godt fungere, med 3 autostole bag i, vi købte en rømer  clit autostol  9- 18 kg mener jeg den hedder som kan bruge midder sele, og satte nr 2 i, nr 1 sad i en baby autostol i den ene side og ja nr den ældste kom i en rømer kid + autostol 15-36 kg og de kunne lige være der

så det kan lade sig gøre, med lidt planlægning og god vilje

da vi så ventede nr 4, måtte vi op og købe en meget gammel 7 personers bil hehe

skal lige siges vores børn var 4 år, 2½ år og så nyfødt 

Anmeld

4. januar 2012

norenberg

vi har tre unger på hhv 12 mdr, 20 mdr og 6 år og de sidder alle på bagsædet i autostol og vi har en alm kia ceed stationcar og har aldrig haft problemer med at have dem har desuden kunne have to barnevogne i den også...

Anmeld

4. januar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Jeg har en Rømer Iclipse 9-18kg
Den er beregnet til små biler, eller bil med flere autostole- stod der!
Og tror det, for jeg har en Ferrari autostol også, og den er bredere end Rømeren i bunden (altså det der står på sædet.. )

Jeg har en Chevrolet Aveo, og min veninde og jeg har formået at få to 9-18 kg stole og en 0-9 kg stol til at være på bagsædet, så det ka lade sig gøre, kræver blot stolene bliver placeret i en rigtig rækkefølge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.