Heldragter - hvor længe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.417 visninger
10 svar
0 synes godt om
4. januar 2012

ulleby

Jeg sidder her og kigger på det lækre online udsalg der er - meeeeen tvivler nu på om jeg skal købe flere hel dragter For hvornår er de for store til at bruge dem i dagtimerne - hvornår overgår det fra sødt til for stor baby???

Hva syntes i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2012

Davidsen87

Om natten bruger min søn dem endnu og han er 16 månder

Men til om dagen stoppede han med og brugen dem da han var lidt over et år , men savner dem!!

Anmeld

4. januar 2012

NJN

Jeg syntes at hvis det er med fødder i, så er det kun for helt små babyer.. til og med 4 mdr..

Men hvis det er unden fødder i, så syntes jeg snildt man kan bruge dem op til 1 års alderen.. 

Anmeld

4. januar 2012

marieo

synes man kan bruge dem til omkring et år ... dog ville jeg aldrig give mit barn en heldragt på i vuggestue, der synes jeg det er mest passende med bukser og body/bluse

Anmeld

4. januar 2012

skønneunger

Jeg sidder her og kigger på det lækre online udsalg der er - meeeeen tvivler nu på om jeg skal købe flere hel dragter For hvornår er de for store til at bruge dem i dagtimerne - hvornår overgår det fra sødt til for stor baby???

Hva syntes i?

vi har brugt de almindelige bommuld med fede print herhjemme til 2 års alderen simpelthen fordi de er så behagelige for unger at have på og havde 2-3 stykker i noget velour som min yngste også brugte i vuggestuen indtil de 2 år ca, ville dog ikke bruge de tynde bommuld i vuggestuen.

Anmeld

4. januar 2012

Den lykkelige

Jeg brugte dem meget i "starten".. dvs nok indtil hun blev 7-8 mdr.. men synes så når de er så "store" at det virker lidt forkert.. så hun har kun todelt på nu.. Fik også en Hollys for nogle måneder i str. 1 år (hun er 10 mdr). . men den kommer jeg kun til at bruge som nattøj! Synes ikke det passer til en i den alder.. plus jeg også har hørt at i dagplejen så vil de helst have to delt  nået med hvis de spilder eller noget lignende så er det ikke det hele der skal skiftes men kun en af tøjdelene (hvis de har todelt).. Men ved ikke...

Anmeld

4. januar 2012

Moar2011

ulleby skriver:

Hva syntes i?

hvor der udsalg ?

jeg synes nu godt man kan bruge det som nattøj til et års alderen

Anmeld

4. januar 2012

ulleby

Så sidder de fleste af jer med den samme som mig - maks et år - derefter kun til natten.

Og til natten kan jeg godt bruge de natdragter jeg har arvet

Havde også en ide om at til DP ville de nok være udelukket og igen for stor baby agtigt... Så til trods for damerne er 9 måneder men kun i str 68 - stopper heldragte shoppingen nok her - og så kan vi bruge dem vi har avet her hjemme i weekenden eller natten.

Tak for de gode svar og tak for en god tid med heldraget jeg elsker dem og det samme gør manden

Anmeld

4. januar 2012

ulleby

Babyklar skriver:

hvor der udsalg ?

jeg synes nu godt man kan bruge det som nattøj til et års alderen

Smaahjerter, norlie, funky littel monkey, boozt, smartkids, hos mormor, lazy lazy, my little corner, feen og frøen, loppen og musen og ALLE de andre lækre sider

Anmeld

4. januar 2012

AnneBJ

Vi stoppede med heldragter (med/uden fødder) omkring 6. mdrs. alderen. Bruger dem stadig til nat af og til, men helst pyjamas, da han er for lang i livet til heldragter (uden at ben og arme er alt for lange hvis det skal passe i livet altså..)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.