så kom den...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

995 visninger
11 svar
0 synes godt om
4. januar 2012

eliasogmor

elias føseldagsgave....

hun hedder perle......er hun ikke fin....

hun skal stå inde til maj... og skal så være en udekanin....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2012

B&J

JOOO hun er super sød

sikke en fin gave han har fået er han ikke super glad

Anmeld

4. januar 2012

Nessie

Den er rigtig fin

En lille sidebemærkning. Kaniner er flokdyr, og lever bedst sammen med andre, så hvis det skal være en udekanin, vil det bedste være at få en mere, så den ikke bliver ensom

Anmeld

4. januar 2012

eliasogmor

B&J skriver:

JOOO hun er super sød

sikke en fin gave han har fået er han ikke super glad

jo det er han....

Anmeld

4. januar 2012

eliasogmor

Nessie skriver:

Den er rigtig fin

En lille sidebemærkning. Kaniner er flokdyr, og lever bedst sammen med andre, så hvis det skal være en udekanin, vil det bedste være at få en mere, så den ikke bliver ensom

ja jeg har overvejet det.....

Anmeld

4. januar 2012

DianaM

Nessie skriver:

Den er rigtig fin

Det passer altså ikke, at kaniner er flokdyr, de er kolonidyr, hvilket er noget helt andet. I en koloni har hver sit ''hjem'' hvor de kan trække sig tilbage til, hvis de ikke gider være selskabelige, det kan de ikke i de bure man kan købe.

HVIS man skal have mere end en kanin skal de i 9 af 10 tilfælde have hver sit bur, da de vil begynde at slås når de bliver kønsmodne.

Det eneste man kan få til at fungere er at få en kastreret han sammen med en hun, men det er jo så en ekstra udgift.

Så hvis i synes i skal have en kanin mere til ''selskab'' så lad dem for guds skyld have hver sit bur og så ha dem stående ved siden af hinanden, men ikke i samme bur.

Anmeld

4. januar 2012

K.Rehder

eliasogmor skriver:

elias føseldagsgave....

hun hedder perle......er hun ikke fin....

hun skal stå inde til maj... og skal så være en udekanin....

Haha...troede først det var kamelen på dit profilbillede

Anmeld

4. januar 2012

Nessie

DianaM skriver:

Det passer altså ikke, at kaniner er flokdyr, de er kolonidyr, hvilket er noget helt andet. I en koloni har hver sit ''hjem'' hvor de kan trække sig tilbage til, hvis de ikke gider være selskabelige, det kan de ikke i de bure man kan købe.

HVIS man skal have mere end en kanin skal de i 9 af 10 tilfælde have hver sit bur, da de vil begynde at slås når de bliver kønsmodne.

Det eneste man kan få til at fungere er at få en kastreret han sammen med en hun, men det er jo så en ekstra udgift.

Så hvis i synes i skal have en kanin mere til ''selskab'' så lad dem for guds skyld have hver sit bur og så ha dem stående ved siden af hinanden, men ikke i samme bur.

Okay, det var så ikke hvad jeg fik at vide, da jeg havde kanin. Valgte at have mine indenfor af samme årsag, da jeg kun ville have én kanin af gangen.

Anmeld

4. januar 2012

Mumto3

DianaM skriver:

Vi har næsten lige fået kanin, og i alle de kaninbøger vi har læst, der står præcis det sammen som du skriver her.

Anmeld

4. januar 2012

jydeinden

Nessie skriver:

Den er rigtig fin

lige Det er der meget delte meninger om.. men alt i alt vil jeg sige kaniner kan sagtens leve alene uden problemer. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.