barn nr 2 ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.943 visninger
36 svar
0 synes godt om
4. januar 2012

Timmner

Hvor mange måneder/år synes du der skal være i mellem barn nr 2 ? eller hvor mange er der mellems jers ? ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2012

Mum33

Timmner skriver:

Hvor mange måneder/år synes du der skal være i mellem barn nr 2 ? eller hvor mange er der mellems jers ? ...

Vores søn er 3 og vi er lige begyndt PB igen. Vi har været enige om, at have god tid til hvert barn vi satte i verden. Og det er helt perfekt. Glæder mig til at han kan være en del af det og forstå det.

Anmeld

4. januar 2012

Moar2011

hvis alt går som vi gerne ville det skal, ønsker vi at vores søn skal være storbror når han er omkring 3 ..

men først skal jeg være færdig med min uddannelse og have fast job

Anmeld

4. januar 2012

MinNoah

Hvis jeg selv kan bestemme så kommer der til at være omkring 4 år mellem min store søn og vores næste barn.

Anmeld

4. januar 2012

gruener

Vi går i gang med den næste, når Liam er ca. 2 år gammel 

Anmeld

4. januar 2012

Krussedulle

Timmner skriver:

Vi har 3 år og 7 mdr mellem nr 1 og nr 2  men der kommer til gengæld kun til at være 12 mdr mellem nr 2 og nr 3 

Anmeld

4. januar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her bliver der 3, 9 år imellem nr 1 og nr 2. Vi fik først grønt lys fra lægerene til nr 2 i sommers, ellers havde der nok ik været mere end højest 2 1/2 år imellem. Men tror endelig det bliver helt perfekt alligevel! H stine

Anmeld

4. januar 2012

meem

her er der 22mdr mellem tøserne

Anmeld

4. januar 2012

-Sigrid-

Jeg vil helst have 2.5-3 år inden den næste kommer - minimum Og efter den 3½-4 år Syntes ikke det gør noget at der er mellemrum imellem, tror stadig de kan få masser af glæde af hinanden, jeg har da fået masser med min bror, selvom der er 3 år imellem

Anmeld

4. januar 2012

DitteFisk

Min søn er 4½ når vi begynder her til sommer. Så -desværre- er han stor, jeg ville ønske vi havde fået børn tæt på hinanden Men sådan kan det jo gå, ehehe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.