Jeg skriver lige som anonym, hvis der nu skulle være nogen der kender til stedet.
Min datter er lige startet i vuggestue pr 1 dec. Det var vores største ønske og pladsen var længe ventet. Da vi var på rundbisning derovre, virkede alt godt og vi glædede os
Personalet er egentlig meget sødt, men hold op hvor jeg mangler noget engagement.
Min datter har gået der i en mdr og ikke en eneste gang, har hun været på legepladsen. Øv øv. Hun elsker at være ude og jeg mener at der er en vigtig del af børn udvikling, motorik og bare almene velbefindende, men nej.
Jeg konfronterede personalet forleden og de sagde at de var underbemandet og at det tog lang tid at give ungerne tøj på. Undskyld mig, men jeg har selv arbejdet i 3 forskellige vuggestuer og er helt klar over at det tager tid, men ungerne har sgu altid været ude alligevel

En anden ting som irriterer mig er, at vi fra starten fortalte at vores datter ikke får drikkemælk samt yoghurt osv, fordi hun kaster det op og får udslet i hovedet.
Så kommer jeg en dag, hvor lederen havde været på stuen. Hun fortalte så at min datter ikke havde spist eftermiddagsmad, men drukket en masse mælk, hvorefter hun kommer i tanke om at det måtte hun vidst ikke få og undskylder så. Jeg tænker pyt skidt, hun dør jo ikke af det. Men så i går da jeg henter min datter sidder hun og spiser igen og kan se at hun igen har fået mælk. Denne gang er det en fast person på stuen, som har givet hende det - hvad sker der lige? Jeg er vildt skuffet over at de ikke respekterer at vores datter ikke drikker mælk.
Er jeg bare en snerpet mor eller hvad?
Anmeld