Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Magnus er nu 2 år og det er så længe siden jeg har vist en masse billeder så nu kommer der lige en række
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Benjamins'mor skriver: Hvor er han sød! Rigtigt godt billede hvor han giver lillesøster sutteflaske.
Hvor er han sød! Rigtigt godt billede hvor han giver lillesøster sutteflaske.
Taaak :-)
Ja han er så kærlig og hjælpsom :-)
sikke nogle gode billeder!!!
er helt vild med det hvor han giver lillesøster flaske! aaarrrwww det går da lige i moder hjertet hva
Nogle super gode billeder i har fået taget af ham
michelledam skriver: Hvor er han sød altså. Er mega vild med det hvor han give den bette sutteflaske. Man kan virkelig se kærlighed på det billede
Hvor er han sød altså. Er mega vild med det hvor han give den bette sutteflaske. Man kan virkelig se kærlighed på det billede
:-) havde lige sat flasken fra mig for at hente en stofklud og det var sådan et dejlig syn jeg kom tilbage til :-)
Babymor2010 skriver: Nogle super gode billeder i har fået taget af ham
Syns jeg også :-) haha i vuggestuen sagde han "det er bella" da en af pædagogerne havde hentrt isabella fra at ha sovet
Carina1984 skriver: Syns jeg også :-) haha i vuggestuen sagde han "det er bella" da en af pædagogerne havde hentrt isabella fra at ha sovet
Haha hvor godt Ja, de havde akkurat lige taget hende op, da vi kom efter hende
Babymor2010 skriver: Haha hvor godt Ja, de havde akkurat lige taget hende op, da vi kom efter hende
Så kom I nok lige da vi gil for hun kom op lige inden vi gik
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128