Hjælp. hvad skal vi stille op?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2012

Anonym trådstarter

Hvordan gætter i, at vores chance er i amtet?

Moderen har bopælen og den er vel ikke sådan at tage fra hende, selvom det er hende, som der handler som hun gør...

Vi er jo nervøse på pigen vejne, som helt klart vil have hendes far får bopælen, da hun stoler på hendes far og hun føler sig tryg her i huset...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2012

SussieThyssen

Anonym skriver:

Hvordan gætter i, at vores chance er i amtet?

Moderen har bopælen og den er vel ikke sådan at tage fra hende, selvom det er hende, som der handler som hun gør...

Vi er jo nervøse på pigen vejne, som helt klart vil have hendes far får bopælen, da hun stoler på hendes far og hun føler sig tryg her i huset...

Jeg vil tro jeres chancer er store for at få pigen helt.
Hun er trods alt 12 år og har selv noget at skulle have sagt.

Husk at gemme al kommunikation med moderen.

Stakkels barn..hvor må det dog påvirke hende at have sådan en mor, og hvordan vil det dog ikke præge hende senere i livet.

Det viser bare hvor vigtigt det er, at man kører tingene gennem amtet, hvis den ene part ikke er helt fornuftig og rolig.

Kærligst
Sussie

Anmeld

4. januar 2012

Mother-love

Jeg synes i skal handle med det samme og få kommunen ind over. For det er tydeligt at det ikke er nogen problemer der løser sig af sig selv. Og det er utrolig synd for dette pigebarn. Og det værreste af det hele er at hun vil huske disse ting og få ødelagt sit selvværd og selvtillid fordi hun har følelsen af at hun ikke kan gøre noget rigtigt eller er god nok. Netop fordi moren opfører sig som et lille egoistisk barn der ikke får sin vilje. Gør jer selv og ikke mindst pigen en tjeneste og få styr på det.

Held og lykke med det hele

Anmeld

4. januar 2012

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Jeg vil tro jeres chancer er store for at få pigen helt.
Hun er trods alt 12 år og har selv noget at skulle have sagt.

Husk at gemme al kommunikation med moderen.

Stakkels barn..hvor må det dog påvirke hende at have sådan en mor, og hvordan vil det dog ikke præge hende senere i livet.

Det viser bare hvor vigtigt det er, at man kører tingene gennem amtet, hvis den ene part ikke er helt fornuftig og rolig.

Kærligst
Sussie

Jeg håber virkelig også, at det er mulig.. men pigen vil helst bo begge steder lige meget.. men vi synes ikke, at det er en god ide, da hendes mor ikke kan finde ud af, at behandle hende ordentlig... Så vi tager kampen for hendes skyld.. så kan man forlænge hendes ophold, når moderen kan opføre sig ordentlig...

Anmeld

4. januar 2012

Anonym trådstarter

michelledam skriver:

Jeg synes i skal handle med det samme og få kommunen ind over. For det er tydeligt at det ikke er nogen problemer der løser sig af sig selv. Og det er utrolig synd for dette pigebarn. Og det værreste af det hele er at hun vil huske disse ting og få ødelagt sit selvværd og selvtillid fordi hun har følelsen af at hun ikke kan gøre noget rigtigt eller er god nok. Netop fordi moren opfører sig som et lille egoistisk barn der ikke får sin vilje. Gør jer selv og ikke mindst pigen en tjeneste og få styr på det.

Hvordan kan man få kommunen ind over i denne sag? Vi har hendes skole indover... og vi skriver til amtet..

Anmeld

5. januar 2012

Mother-love

Anonym skriver:

Hvordan kan man få kommunen ind over i denne sag? Vi har hendes skole indover... og vi skriver til amtet..

Jeg ved ikke præcis hvordan det foregår men synes i skal prøve og ringe til jeres kommune og forklare sagen og så ved de jo hvor i skal stilles hen for at få hjælp. For jeg synes ærlig talt at hun skal fjernes fra moderen. Og så self have samvær med hende. Men synes ikke hun skal bo hos hende. Og kommunen kender jo div. Regler og ved hvordan man håntere sådan en sag. Også for at pigen får hjælp til evt. Psykolog eller lign. For at det ikke er noget der kommer til at sidde i hende resten af hendes liv. Og først efter rigtig mange år først får bearbejdet det. Og så er det sværer.

Anmeld

5. januar 2012

Pige2009

De andre har allerede skrevet, hvad jeg mener. Jeg synes dog lige, jeg ville fortælle, at I håndterer sagen rigtig flot! Stor cadeau til jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.