Så blev Benjamin 1 år. :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

365 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. januar 2012

Benjamins'mor

Jeps, det gjorde han igår, min lille dreng er nu en tumling. Hold op tiden går stærkt.

Han kan gå, snakke lidt og han bliver større og større, han er 76 cm lang og vejer 9,5 kg nu. Her kommer lige lidt billeder fra igår.

Han siger nu hej, mor, farfar, farmor, far, smage, kast, kom osv.

På 3. sidste billede er han ved at vælte, men synes billede blev godt, så i skulle da lige se.

Bare en lille update herfra.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2012

Mor til Mike

Benjamins'mor skriver:

Jeps, det gjorde han igår, min lille dreng er nu en tumling. Hold op tiden går stærkt.

Han kan gå, snakke lidt og han bliver større og større, han er 76 cm lang og vejer 9,5 kg nu. Her kommer lige lidt billeder fra igår.

Han siger nu hej, mor, farfar, farmor, far, smage, kast, kom osv.

På 3. sidste billede er han ved at vælte, men synes billede blev godt, så i skulle da lige se.

Bare en lille update herfra.

Hvor er han skøn <3 Og igen tillykke med din store dreng  

Anmeld

4. januar 2012

Benjamins'mor

Mor til Mike <3 skriver:

Hvor er han skøn <3 Og igen tillykke med din store dreng  

Ja, han er så! Mange tak.

Bukserne han har på der hvor han står på puslebordet købte jeg i fredags i Salling, det er Name It, synes de var rigtigt smarte.

Anmeld

4. januar 2012

Mor til Mike

Benjamins'mor skriver:

Ja, han er så! Mange tak.

Bukserne han har på der hvor han står på puslebordet købte jeg i fredags i Salling, det er Name It, synes de var rigtigt smarte.

Det er de også, de sidder i hvert fald helt vildt flot på ham, faktisk er det sæt han har på rigtig flot Du er for sej til det med at kombinere tøjet  

Anmeld

4. januar 2012

Benjamins'mor

Mor til Mike <3 skriver:

Det er de også, de sidder i hvert fald helt vildt flot på ham, faktisk er det sæt han har på rigtig flot Du er for sej til det med at kombinere tøjet  

Hehe mange tak.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.