Hun er begyndt at råbe/skrige...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.351 visninger
5 svar
0 synes godt om
4. januar 2012

Frk.S

Ja, som overskriften siger: Freja er begyndt at råbe/skige - primært når hun bliver puttet i vuggen. Hun virker ikke ked af det, men kommer med nogle vilde udbrud. Når man så kommer hen til hende for at sikre sig at hun nu ikke er ked af det, så spræller hun med arme og ben, og smiler over hele hovedet!

Så jeg regner ikke med at det er fordi hun er ked af at blive puttet - men måske fordi hun har opdaget at hun har lidt power i stemmen, og prøver det af??

Hvad er jeres erfaringer? Hun bliver 4 mdr. i morgen. Jeg ved ikke om det kan være noget med tigerspring (hun er lige over 17 uger, og er født næsten 2 uger over termin), for hun er jo ikke ked. Hun kan godt være en smule mere pylret i løbet af dagen - men hun er også ved at få to tænder, så mon ikke det er det.

Lad mig høre om i har prøvet noget lignende med at jeres barn råber på den måde...! Egentlig er det jo meget sødt, så længe det ikke er fordi der er noget galt og hun bare hygger. Men det kræver mange ture hen til vuggen for at sikre at hun ikke er ked af det. Skal jeg mon bare lade hende ligge, så længe hun ikke virker ked af det???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2012

Frk.S

Slet ingen?

Anmeld

4. januar 2012

Janni.

Så længe hun ikke virker ked af det, så vil jeg lade hende ligge.  

- Tror det er noget med den aldersgruppe at gøre, mindes at Silas også testede stemmen omkring den tid. 

Anmeld

4. januar 2012

Lærke20.08.2011

min datter gør det samme, hun er lidt over 4 mdr og har faktisk gjort det i et par mdr.

først var det med en lys stemme og nogen virkelig høje toner nu er det mere sådan normale toner og nogen gange lidt dybe os - hun gør det når hun leger i kravlegården feks eller ligger på dynen i sofaen med go kontakt til mor eller far - jeg tror det er fordi de hygger sig og har en lille "fest" :-)

der er de sidste par dage kommet mange flere toner på så jeg tro også det er det hun er ved at opdage og synes er sjovt :-)

Anmeld

4. januar 2012

Frk.S

Janni. skriver:

Så længe hun ikke virker ked af det, så vil jeg lade hende ligge.  

- Tror det er noget med den aldersgruppe at gøre, mindes at Silas også testede stemmen omkring den tid. 

Tak for dit svar.

Ja, umiddelbart tror jeg også det er dét - for den får ikke for lidt med alle mulige råb!

Anmeld

4. januar 2012

Frk.S

Lærke20.08.2011 skriver:

min datter gør det samme, hun er lidt over 4 mdr og har faktisk gjort det i et par mdr.

først var det med en lys stemme og nogen virkelig høje toner nu er det mere sådan normale toner og nogen gange lidt dybe os - hun gør det når hun leger i kravlegården feks eller ligger på dynen i sofaen med go kontakt til mor eller far - jeg tror det er fordi de hygger sig og har en lille "fest" :-)

der er de sidste par dage kommet mange flere toner på så jeg tro også det er det hun er ved at opdage og synes er sjovt :-)

Ja, det virker nemlig som om hun bare rå-hygger og fester!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.