Ja, som overskriften siger: Freja er begyndt at råbe/skige - primært når hun bliver puttet i vuggen. Hun virker ikke ked af det, men kommer med nogle vilde udbrud. Når man så kommer hen til hende for at sikre sig at hun nu ikke er ked af det, så spræller hun med arme og ben, og smiler over hele hovedet! 
Så jeg regner ikke med at det er fordi hun er ked af at blive puttet - men måske fordi hun har opdaget at hun har lidt power i stemmen, og prøver det af??
Hvad er jeres erfaringer? Hun bliver 4 mdr. i morgen. Jeg ved ikke om det kan være noget med tigerspring (hun er lige over 17 uger, og er født næsten 2 uger over termin), for hun er jo ikke ked. Hun kan godt være en smule mere pylret i løbet af dagen - men hun er også ved at få to tænder, så mon ikke det er det.
Lad mig høre om i har prøvet noget lignende med at jeres barn råber på den måde...! Egentlig er det jo meget sødt, så længe det ikke er fordi der er noget galt og hun bare hygger. Men det kræver mange ture hen til vuggen for at sikre at hun ikke er ked af det. Skal jeg mon bare lade hende ligge, så længe hun ikke virker ked af det???
Anmeld