Fødselsdagsgave til kæresten .... Hjææælp !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

247 visninger
2 svar
0 synes godt om
4. januar 2012

hautecouture

Uff, min kæreste har fødselsdag lige om lidt (den 24. jan) og jeg skal have købt en gave - ved godt hvad han virkelig ønsker sig, men det er for dyrt (1300.-) jeg går jo på barsel og 3000 til mig selv efter alt er betalt er jo ikke meget npr der også skal købes bleer, mad osv - derudover fylder min far 60 samme dag som min kæreste og han skal jo selvfølgelig også have en gave...

Jeg mangler simpelthen ideer til en god gave på omkring en 500 mand...?

Kan da oplyse han er compute+apple NØRD og ellers rimelig mærke-bevidst så han er lidt vanskelig

ALLE ideer modtages med kyshånd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2012

mn

hautecouture skriver:

Uff, min kæreste har fødselsdag lige om lidt (den 24. jan) og jeg skal have købt en gave - ved godt hvad han virkelig ønsker sig, men det er for dyrt (1300.-) jeg går jo på barsel og 3000 til mig selv efter alt er betalt er jo ikke meget npr der også skal købes bleer, mad osv - derudover fylder min far 60 samme dag som min kæreste og han skal jo selvfølgelig også have en gave...

Kan da oplyse han er compute+apple NØRD og ellers rimelig mærke-bevidst så han er lidt vanskelig

mine forslag ville være en spille musemåtte, spiller mus eller tøj

Anmeld

4. januar 2012

Lunae

hautecouture skriver:

Puha, kender typen

Hvis du kan give omkring 800 kr, så ville jeg sige Apple tv.

Hvad med en oplevelse, koncert eller andet?

Hvis du er kreativ, så kunne du lave ham et klippekort med forskellige oplevelser. Det kan være brunch, biffen, picnic, Tivoli, massage, sex - kun fantasien sætter grænser. Man kan fx lave 12 klip og så får han et hver mdr indtil hans næste fødselsdag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.