Erfaringer med Nikon L120?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

300 visninger
3 svar
0 synes godt om
4. januar 2012

132319

Er her nogen der har erfaring med dette kamera?

http://www.computercity.dk/Products/Product.aspx?i d=6263992

Udfra anmeldelser, kan jeg læse at det er godt til prisen men jeg har ikke et hak forstand på den slags.

Har hørt om de der Coolpix og at fotonørder selvfølgelig ikke ser det som et super spejlrefekskamera men kvaliteten er egentlig en smule underordnet, så længe det kan fange mine frække unger der nægter at sidde stille og give billedet effekten med sløret baggrund osv.

Kom gerne med Jeres erfaringer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2012

Annana89

Jeg hAr et Nikon spejlrefleks og jeg er LYKKELIG for det!!! Har aldrig haft et bedre kamera! 

Kender ikkemodellen du linker til men mærker vil jeg gerne anbefale! 

Om det er godt kommer jo meget af hvad du skal bruge det til og hvad dine forventninger er til de billeder du vil tage med det!

Anmeld

4. januar 2012

Annana89

Jeg er ikke selv helt nørdet endnu, men gode billeder afhænger os af objektivet og linsens lukketid når du vil tage billeder af ting i bevægelse!

Jeg har et 3100D og købte detgift at kunne tage billeder af mine ildere og børn. Det fungere helt fint til ting i bevægelse. Linsen kunne være bedre men når man lærer at bruge den så får jeg helt fine billeder af ting med fart på!

Men måske er der nogle fotonørder der mere konkret kan fortælle dig hvad du skal gå efter!

Anmeld

4. januar 2012

132319

Annana89 skriver:

Jeg er ikke selv helt nørdet endnu, men gode billeder afhænger os af objektivet og linsens lukketid når du vil tage billeder af ting i bevægelse!

Jeg har et 3100D og købte detgift at kunne tage billeder af mine ildere og børn. Det fungere helt fint til ting i bevægelse. Linsen kunne være bedre men når man lærer at bruge den så får jeg helt fine billeder af ting med fart på!

Men måske er der nogle fotonørder der mere konkret kan fortælle dig hvad du skal gå efter!

Tak for svar

Nu har jeg bestilt det, efter at have læst en masse anbefalinger.

Jeg er ikke ude efter at skulle have proff-lignende billeder, det har jeg min søster, min bror og min veninde til at tage af ungerne for mig når vi ses

Men udfra hvad jeg kan se og læse, så er det et super godt kamera til pengene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.