Vil kun sove i indsats

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

667 visninger
13 svar
0 synes godt om
3. januar 2012

Sabsy

Hej i stuerne :-)

Min søn på 20mdr VIL kun sove i sin barnevognsindasts (sat i sengen).. Ligger jeg ham i sengen normalt vil han slet ikke sove :-(

Dette er opstået efter en tur med opkast og diarre, da indsatsen er nemmere at rengøre efter sådan en tur.. What to do??..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

Isabella_mor

Bubbes skriver:

Hej i stuerne :-)

Min søn på 20mdr VIL kun sove i sin barnevognsindasts (sat i sengen).. Ligger jeg ham i sengen normalt vil han slet ikke sove :-(

Dette er opstået efter en tur med opkast og diarre, da indsatsen er nemmere at rengøre efter sådan en tur.. What to do??..

har du sengerend i sengen??? det kan være at det er det der med at ligge helt omsluttet og tæt som han er faldet for igen..??

så en god tyk sengerans er måske en mulighed... hvis du ikke har det er det.. hvis du har så ved jeg ikke lige helt hvad der så kunne være en mulighed.

Anmeld

3. januar 2012

Sabsy

isabellamor skriver:

har du sengerend i sengen??? det kan være at det er det der med at ligge helt omsluttet og tæt som han er faldet for igen..??

så en god tyk sengerans er måske en mulighed... hvis du ikke har det er det.. hvis du har så ved jeg ikke lige helt hvad der så kunne være en mulighed.

har alt det der.. har også prøver med ekstra dyne og bamser.. har sågar været ude i at give ham mælk.. (han er nem at afvænde).. intet hjælper.. og han kan jo ikke ligge som 6årig med benene ude og røven fastklemt i en indsats..

Anmeld

3. januar 2012

Isabella_mor

Bubbes skriver:

har alt det der.. har også prøver med ekstra dyne og bamser.. har sågar været ude i at give ham mælk.. (han er nem at afvænde).. intet hjælper.. og han kan jo ikke ligge som 6årig med benene ude og røven fastklemt i en indsats..

ej det er da også noget virkelig mærkeligt noget..

har du prøvet at sidde hos ham til han faldt i søvn.. ?

Anmeld

3. januar 2012

Isabella_mor

Bubbes skriver:

Anmeld

3. januar 2012

Maja_4000

Bubbes skriver:

Tror ikke helt jeg ved hvad en indsats er
Men har du prøvet at lægge noget over hovedgærdet i tremmesengen ? Som så kan fungere som en slags "kaleche" ?

Anmeld

3. januar 2012

Sabsy

Maja_4000 skriver:

Tror ikke helt jeg ved hvad en indsats er
Men har du prøvet at lægge noget over hovedgærdet i tremmesengen ? Som så kan fungere som en slags "kaleche" ?

nej den er ikke prøvet.. det er den der store "lift"..

Anmeld

3. januar 2012

Sabsy

isabellamor skriver:

jeps.. sad hos ham i 2 1/2 time i foregårs..

Anmeld

3. januar 2012

Maja88

altså selve kassen???

Anmeld

3. januar 2012

Sabsy

Maja88 skriver:

altså selve kassen???

ja.. :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.