ja, nu går babystadiet på hæld/held?? og jeg har mig om en uge en lille tumlingebasse...
tiden er FLØJET afsted..
min lille basse er blevet stor..
han har overlevet sin første jul.. og han sov igennem hele fyrværkerihelvedet nytårsaften.. han er simpelthen bare fantastisk..
nu er det så at han går i vugger.. og så syntes jeg jo at han skal have noget med som de kan sidde og hygge sig med ved eftermiddagsbordet på selve fødselsdagen.. men jeg VED VIRKELIG IKKE hvad søren jeg skal lave..
jeg har ikke lyst til at lave noget der er MEGA usundt, altså det må gerne være med sukker osv.. men jeg kunne virkelig godt bruge noget inspiration mht hvad man kan lave til de små poder der går i vuggestue...
så der kunne i jo være behjælpelige..
Amanda bliver 1 år i morgen (jubiiii stor pige
så jeg har gjort mig lidt de samme tanker selv.
Jeg er ikke som sådan imod sukker bare de ikke får det til hverdag, men kun til særlige lejligheder, så vi bager en kage og så kommer vi glad krymmel og glasur oven på
Men det falder mig ind, at hvis man gerne vil undgå sukker, så kunne man stille an med et læs pandekager. Dem kan man jo lave helt uden sukker ved at komme indholdet af en vaniliestang eller to i dejen i stedet for sukker eller vaniliesukker. Eller man kunne gå helt old school og stille an med mandariner eller andet frugt
Anmeld