Sidste uge i denne kategori, og så skal jeg lige have hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2012

morethanperfect

isabellamor skriver:

jeg har spurgt dernede på forhånd.. så det må man godt.. men jeg vil ikke have noget der er total sukkerbombe..

Nåå okay

I min Dp må man slet ikke have noget med , medmindre det er frugt .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

Isabella_mor

morethanperfect skriver:

Nåå okay

I min Dp må man slet ikke have noget med , medmindre det er frugt .. 

ja sådan syntes jeg også det skal være.. men de har det også sådan mht det mad de får derhenne i hverdagen. men når der er fødselsdag gør de en undtagelse.

Anmeld

3. januar 2012

serinasmor

da serina fyldte 1 år havde hun ostehapsere med i dp .. og rosiner (men de kom med retur grundet sundhedstyrrelsens anbefaling om max 50g om ugen til børn under 3) 

vi skal have dagplejen på besøg til 2års fødselsdag på torsdag ... vi regner med at servere pølsehorn med kyllingepølser, kyllingefrikadeller, pastaskruer, majs, agurkestænger, gulerodsstænger og måske juice eller saft ...

Anmeld

4. januar 2012

Tona

ja, nu går babystadiet på hæld/held?? og jeg har mig om en uge en lille tumlingebasse... 

tiden er FLØJET afsted.. 

min lille basse er blevet stor.. 

han har overlevet sin første jul.. og han sov igennem hele fyrværkerihelvedet nytårsaften.. han er simpelthen bare fantastisk..

nu er det så at han går i vugger.. og så syntes jeg jo at han skal have noget med som de kan sidde og hygge sig med ved eftermiddagsbordet på selve fødselsdagen.. men jeg VED VIRKELIG IKKE hvad søren jeg skal lave..

jeg har ikke lyst til at lave noget der er MEGA usundt, altså det må gerne være med sukker osv.. men jeg kunne virkelig godt bruge noget inspiration mht hvad man kan lave til de små poder der går i vuggestue... 

så der kunne i jo være behjælpelige..  

Amanda bliver 1 år i morgen (jubiiii stor pige så jeg har gjort mig lidt de samme tanker selv.

Jeg er ikke som sådan imod sukker bare de ikke får det til hverdag, men kun til særlige lejligheder, så vi bager en kage og så kommer vi glad krymmel og glasur oven på  

Men det falder mig ind, at hvis man gerne vil undgå sukker, så kunne man stille an med et læs pandekager. Dem kan man jo lave helt uden sukker ved at komme indholdet af en vaniliestang eller to i dejen i stedet for sukker eller vaniliesukker. Eller man kunne gå helt old school og stille an med mandariner eller andet frugt  

Anmeld

4. januar 2012

Mother-love

Du kunne jo evt. Bage nogle rosinboller/ gulerodsboller og så komme lidt glassur på og lidt krymmel. Børn elsker jo rosiner og ved at man kommer lidt glassur på så er de jo lidt mere spændende.
Du kunne jo evt lave dem sådan at du sætter dem sammen tilsidst så den kommer til at ligne en kagemand og pynte med glassur og slik?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.