Har en lille pige som har fået smag for hirsegrød den fra beauvais, med pære og banan. Har ellers købt den fineste risgrødsmel fra en helsekost butik til den nettesum af 57 kr, men om hun vil spise det, nej tak det ryger lige ud igen.
Har forsøgt af flere gange og med flere dage imellem, og med hjemmekogt æblemos, men nej tak mor, kun hirsegrøden glider ned, den glider tilgengæld og helt sikket ned, pigebarnet sidder med åben mund og vil bare have mere
....
Nå men mor giver ikke helt op, vil forsøge at lave det selv altså hirsegrød, men hvordan laves det, havd skal jeg bruge til det, og ligger en inde med en opskrift på det. Jeg har i superbrugsen idag for at se om jeg kunne finde noget til det men kunne ikke finde noget som hed hirse...
Hvis det ikke lykkes med hjemmelavede grød, kan hun så leve af det der købe grød? Det er godt nok meget mod min vilje at give sådan noget, min søn fik det kun hvis vi var ude på tur ellers kogte jeg alt selv.... da jeg ikke helt tror på at man kan leve af det grødpulver, men jeg aner det faktik ikke?
Anmeld