Hurtig hjælp til nintendo ds/3ds

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.108 visninger
20 svar
0 synes godt om
3. januar 2012

M&M's Mor

Ja nu skal vi ud i morgen og købe prinsessens fødselsdagsgave (4 år) og hendes højste ønske har længe været en nintendo ds men nu har vi jo været inde og kigge lidt på de forskellige slags og synes virkelig det er en jungel om hvilken en vi skal købe til hende for synes ikke prisforskellen er så stor så hvad ville i vælge/anbefale til hende...???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

musse1

M&M's Mor skriver:

Ja nu skal vi ud i morgen og købe prinsessens fødselsdagsgave (4 år) og hendes højste ønske har længe været en nintendo ds men nu har vi jo været inde og kigge lidt på de forskellige slags og synes virkelig det er en jungel om hvilken en vi skal købe til hende for synes ikke prisforskellen er så stor så hvad ville i vælge/anbefale til hende...???

min den ældste dreng på 7 år har dsi og den er han rigtig glad for, han fik valget mellem den eller ds xl men han ville ha dsi er 1½ år siden nu, nu skal vores nr 2 ha en i år hvor han bliver 6 år. og der vil jeg klart vælge  3ds, ja den kan det samme som i, men den har jo så 3d i sig, og det er jo det som kommer mere og mere frem..

men i princippet kan dsi ds xl og 3d ds det samme og har kamera osv. xl er bare den som er størst, og 3d ja der kan de så få 3d spil som kan slås fra er ihvertfald hvad vi har fået at vide hos de forskellige forhandler, så er vel endelig hvad man er til

læste lige din pige kun bliver 4 år, og den med 3d anbefaldes først fra 7 år og ellers skal man slå 3d fra hvorfor ved jeg ikke. men nu hun ikke er ældre tænker jeg om det ville være en god ide med xl som har større skærm..

hmm jeg var da vist ik lige til meget hjælp, syns i skal ta ud og se dem og se hvad hun eller i syns bedst om 

Anmeld

3. januar 2012

M&M's Mor

musse1 skriver:

min den ældste dreng på 7 år har dsi og den er han rigtig glad for, han fik valget mellem den eller ds xl men han ville ha dsi er 1½ år siden nu, nu skal vores nr 2 ha en i år hvor han bliver 6 år. og der vil jeg klart vælge  3ds, ja den kan det samme som i, men den har jo så 3d i sig, og det er jo det som kommer mere og mere frem..

men i princippet kan dsi ds xl og 3d ds det samme og har kamera osv. xl er bare den som er størst, og 3d ja der kan de så få 3d spil som kan slås fra er ihvertfald hvad vi har fået at vide hos de forskellige forhandler, så er vel endelig hvad man er til

læste lige din pige kun bliver 4 år, og den med 3d anbefaldes først fra 7 år og ellers skal man slå 3d fra hvorfor ved jeg ikke. men nu hun ikke er ældre tænker jeg om det ville være en god ide med xl som har større skærm..

hmm jeg var da vist ik lige til meget hjælp, syns i skal ta ud og se dem og se hvad hun eller i syns bedst om 

Tak for dit svar... ja vi har nemlig også hørt det med at selve 3d'en først må bruges fra de er 7 år men at den kan slåes fra og er netop en af grundende at vi nu er så meget itvivl for min mand har fundet 3ds til samme pris som Xl'en så vi står nu og ikke kan bestemme os så derfor jeg lige ville høre her inde...

Anmeld

3. januar 2012

musse1

M&M's Mor skriver:

Tak for dit svar... ja vi har nemlig også hørt det med at selve 3d'en først må bruges fra de er 7 år men at den kan slåes fra og er netop en af grundende at vi nu er så meget itvivl for min mand har fundet 3ds til samme pris som Xl'en så vi står nu og ikke kan bestemme os så derfor jeg lige ville høre her inde...

ja 3d er nemlig ikke dyrer, men tænker hun må først bruge den om 2-3 år så er der kommet noget nyt og måske er den så slidt.

så havde nok valgt xl som har større skærm

men håber der er nogle som har noget mere erfaring og kan hjælpe 

tillykke med din datters fødselsdag 

Anmeld

3. januar 2012

Dot D

M&M's Mor skriver:

Vi gav Sophie en 3ds i julegave, vi har dog valgt IKKE at købe 3d spil, for det er ikke sundt for deres øjne, tror der står noget med 15 eller 20 minutter, det må bruges af gangen, og det er lidt svært at administrere. 

Spohie havde en ds´er før, men den her kan vildt mange sjove ting med kameraet feks, det leger hun meget med Når hun tegner, kan hun også tænde for 3d, og jeg må sige, at mine øjne kan ikke lide det Sophie bruger det heller ikke meget.

Hun har prøvet en xl, men den er altså meget stor for de små hænder, den var svær at håndtere.

Så jeg anbefaler helt klart 3 ds´eren, dog uden 3d

Anmeld

3. januar 2012

M&M's Mor

musse1 skriver:

ja 3d er nemlig ikke dyrer, men tænker hun må først bruge den om 2-3 år så er der kommet noget nyt og måske er den så slidt.

så havde nok valgt xl som har større skærm

men håber der er nogle som har noget mere erfaring og kan hjælpe 

tillykke med din datters fødselsdag 

Vi må lige kigge i morgen hvor stor XL'en er for hun er kun en lille nips så er bange for om den bliver meget stor til hende...

Anmeld

3. januar 2012

Mor-til-asta-09

M&M's Mor skriver:

Jeg ville fravælge 3ds.. Har hørt den skulle være rigtig dårlig for børnenes øjne, pga man skal kigge på en underlig måde, og man skal konventrere sig på en måde som ikke er godt for børnene...

Anmeld

3. januar 2012

1977

Profilbillede for 1977
M&M's Mor skriver:

vores på 5 fik en 3DS til jul, og hvis du bare slår alt fra, så den kan bruges alm, så er det en god maskine

Anmeld

3. januar 2012

millesofie

M&M's Mor skriver:

altså jeg tror ikke hun får brugt 3d'en i 3dsi'eren 

vores dreng på 6 fik en i julegave og han kan ikke holde ud at kigge for længe på det med 3d i, men det er også bevist at børns øjne først er helt "klar" til 3d når de er 7 år 

men jeg ville anbefale en ds XL da skærmen er større 

og nu fås spillene også lidt billigere 

Anmeld

3. januar 2012

M&M's Mor

Dot D skriver:

Vi gav Sophie en 3ds i julegave, vi har dog valgt IKKE at købe 3d spil, for det er ikke sundt for deres øjne, tror der står noget med 15 eller 20 minutter, det må bruges af gangen, og det er lidt svært at administrere. 

Spohie havde en ds´er før, men den her kan vildt mange sjove ting med kameraet feks, det leger hun meget med Når hun tegner, kan hun også tænde for 3d, og jeg må sige, at mine øjne kan ikke lide det Sophie bruger det heller ikke meget.

Hun har prøvet en xl, men den er altså meget stor for de små hænder, den var svær at håndtere.

Så jeg anbefaler helt klart 3 ds´eren, dog uden 3d

Tusind tak for svar...vi har også snakket om Xl'en vil blive stor til hende for hun er kun en lille nips og synes det er smart man kan slå 3d'en fra på 3ds'en...bliver valget den vil vi heller ikke købe 3d spil til den men vi tænker på om den er nem at finde ud af for et barn eller om man måske kun skal vælge en af de første modeller som ikke er så avanceret...hvad har i oplevet omkring det...???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.