Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej Tøser...
Jeg har været i føtex og superbest idag og ingen af dem havde beauvais syrnet... Og så læser jeg i superbest på prisskiltet, de har skrevet med kuglepen UD... og jeg spørg selvfølgelig... Hun siger dælme " Så udgår det nok"
Er jeg glippet noget? drengene vil ikk spise andet...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
twinny skriver: Hej Tøser... Jeg har været i føtex og superbest idag og ingen af dem havde beauvais syrnet... Og så læser jeg i superbest på prisskiltet, de har skrevet med kuglepen UD... og jeg spørg selvfølgelig... Hun siger dælme " Så udgår det nok" Er jeg glippet noget? drengene vil ikk spise andet...
Ja det er sandt! vi er også helt i chok over det.. synes fandme det er lort at de er udgået og at de små nu skal begynde på noget helt andet, aarh!!!
Mor til Mike <3 skriver: Ja det er sandt! vi er også helt i chok over det.. synes fandme det er lort at de er udgået og at de små nu skal begynde på noget helt andet, aarh!!!
Vi må klage. ved du hvorfor???
Aner ikk hvad jeg skal gøre... Drengene gider hverken Nan HA eller Allomin..
twinny skriver: Vi må klage. ved du hvorfor??? Aner ikk hvad jeg skal gøre... Drengene gider hverken Nan HA eller Allomin..
Nej slet ikke :s vi har været diverse supermarkeder bare for at måske nå at købe nogle kasse af det, men de er simpelthen væk! og ingen ved hvorfor, synes fandeme det er for meget! At de ikke engang kan komme med en forklaring, det sgu latterligt!
Hvis du stadig har noget tilbage af det syrnede- ville jeg begynde at blande det med det de skal have fremover.. Håber I finder en løsning!
Mor til Mike <3 skriver: Nej slet ikke :s vi har været diverse supermarkeder bare for at måske nå at købe nogle kasse af det, men de er simpelthen væk! og ingen ved hvorfor, synes fandeme det er for meget! At de ikke engang kan komme med en forklaring, det sgu latterligt!
Jeg har lige købt 12 pakker på superbest hjemmeside... Bliver leveret imorgn mellem 15 og 22 for 30 kr
Ja .. Beauvais er blevet slået sammen med semper .. Men Semper laver jo også en syrnet ?
http://www.semperbornemad.dk/om-semper/beauvais-bornemad-bliver-til-semper
Malunsesmutti skriver: Hvis du stadig har noget tilbage af det syrnede- ville jeg begynde at blande det med det de skal have fremover.. Håber I finder en løsning!
Jeg har lige købt 12 på superbest hjemmeside.. Også må jeg blande... Hvis de ikk har flere, når jeg skal have mere...
Men tak for rådet
nan ha 1 udgår vidst også...
men det er ikke fordi at beauveis bliver til semper,.. så det bare udgår i dets oprindelige mærke?
twinny skriver: Jeg har lige købt 12 på superbest hjemmeside.. Også må jeg blande... Hvis de ikk har flere, når jeg skal have mere... Men tak for rådet
Åååh det var godt! Men tolv pakker er vel også hurtigt brugt med to munde at mætte? hehe.. Selv tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128