Flydende/blød kost med mange kalorier?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.743 visninger
13 svar
0 synes godt om
3. januar 2012

Henri84

Har brug for forslag til flydende eller blød kost med mange kalorier til en 3 årig, også meget gerne madpakkeidéer til børnehaven!
Min drengs mandler er så store nu at han ikke kan spise alm. mad mere og har tabt sig meget (var i forvejen undervægtig), så mens vi venter på operationstid kunne jeg godt bruge nogle forslag til hvad vi kan give ham at spise! Nogle forslag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

Henri84

Jeg har selv tænkt på kold mandelsuppe, yoghurt, kogt pasta, banan, lakseroulade med avocado som muligheder til børnehaven men kunne virkelig godt bruge lidt input og idéer

Anmeld

3. januar 2012

Klumpe-dumpe

Henri84 skriver:

Jeg har selv tænkt på kold mandelsuppe, yoghurt, kogt pasta, banan, lakseroulade med avocado som muligheder til børnehaven men kunne virkelig godt bruge lidt input og idéer

Måske du kan få lidt inspriation her:

http://www.boerneklinikkenaalborg.dk/index.php?page=opskrifter

Anmeld

3. januar 2012

marieo

du kan evt. supplere kosten med nogle af de der flydende måltider man kan få på apoteket

Anmeld

3. januar 2012

serinasmor

ved at nogle undervægtige børn får nupo (eller tilsvarende) som suplering til måltiderne ... og det skal jo drikkes (og gerne med sugerør)

Anmeld

3. januar 2012

Henri84

Lille fe skriver:

Måske du kan få lidt inspriation her:

http://www.boerneklinikkenaalborg.dk/index.php?page=opskrifter

Tak søde det kan helt sikkert godt bruges!

Anmeld

3. januar 2012

Henri84

marieo skriver:

du kan evt. supplere kosten med nogle af de der flydende måltider man kan få på apoteket

De skulle vidst være monster dyre

Anmeld

3. januar 2012

AnnaK89

Du skal bare sørge for, at han også får en masse energigivende proteiner, ikke kun kalorier

Hans energibehov øges efter et vægttab 

Anmeld

3. januar 2012

Henri84

AnnaKJ skriver:

Du skal bare sørge for, at han også får en masse energigivende proteiner, ikke kun kalorier

Hans energibehov øges efter et vægttab 

nogle forslag til hvad?

Anmeld

3. januar 2012

kirsti

Henri84 skriver:

De skulle vidst være monster dyre

Du kan få færdig nupo på tilbud i netto pt, ellers er der cacao, haveegrynskugler, smoothies, juice

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.