Autostol nyfødt - hvilken?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2012

Mussen2

Höör skriver:

Rømers baby med isofix vandt utrolig mange priser og er den vi har fået anbefalet i samtlige butikker og bilforhandlere selvom de ikke har ført den vi har den og glæder os super meget til at få den k brug isofix er jo bare SÅ nemt altså

Har altid hørt godt om rømer ogmaxi cosi. Har ikøbtfra ny?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

Ryberg

Maxi Cosi Cabriofix .. Den var vi bare så glade for... synes virkelig den var nem at håndtere... og ikke så klodset som mange af de andre..

Jeg ville købe sådan en igen...

Anmeld

3. januar 2012

Maja88

Mussen2 skriver:

Det er noget med, at den base man køber i dag kan bruges til de næste autostole man køber. Hvis det altså er maxi cosi det kunne man ikke med vores base dengang.

Ja men ikke til alle maxi cosi modeller

Anmeld

3. januar 2012

Carl-Emil's mor

Mussen2 skriver:

Har altid hørt godt om rømer ogmaxi cosi. Har ikøbtfra ny?

Ja det har vi da vi fik den i åbningstilbud i babysam men flere vi kender har købt dem stort set ubrugte på dba.dk

Anmeld

3. januar 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Mussen2 skriver:

Ok super. Men er. Det en isofix base eller selebase?

Det er isofix base.

Anmeld

3. januar 2012

MortilCilas

Jeg har en Maxi cosi dog ingen base, men den var super god

Anmeld

4. januar 2012

Autostol.dk

Vi købte en Maxi Cosi Pebbel med en  FamilyFix base, da vi så kunne bruge basen til Maxi Cosi Pearl stolen (nr 2). Vi har været rigtig glade for Pebbel, da der var plads til sønnik indtil han blev 14 mdr (han var heller ikke så stor), men der er i hvertfald ikke problemer med plads i den, som mange andre oplever og derfor skifter tidligt over i stol nr. 2.

Både Pebbel og Pearl har fået "god" i tests eller det der svare til 4/5 stjerner. 

Du kan få Pebbel og FamilyFix basen til omkring 2400-2500 kr, hvis du køber den i england eller tyskland og Pearl fås fra omkring 1400 kr.

Maxi Cosi  CabrioFix med Easyfix base har dog fået 5/5 stjerner og med base er den faktisk lidt billigere end Pebbel - omkring 2200-2300 kr.

Anmeld

4. januar 2012

An&Jo

jeg havde maxi cosi cabriofix til min dreng, og det bliver helt sikkert den igen hvis jeg får flere børn..

han sad i den til han var næsten et år, og han er og var altså en god lang basse..

Anmeld

4. januar 2012

MissTas

Mussen2 skriver:

Hvilke godemråd vil i give med på vejen?

Sidste gang købte vi en spritny maxi cosi capriofik med isofiKs base.

Vi vil rigtig gerne have isofix basen igen. Alt afhængig af jeres råd og priserne.

Hvilket mærke er i til og hvad vil i anbefale. Har setbabym udlejer, men vil man havemed base bliver det retfyrt.

vi har købt brio primo isofix .. alt på billedet til 1499 på tilbud.. ellers står den til normalt 2400 mener jeg ..

det var hvert fald en vi fik anbefalet

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. januar 2012

Mussen2

MissTas skriver:

vi har købt brio primo isofix .. alt på billedet til 1499 på tilbud.. ellers står den til normalt 2400 mener jeg ..

det var hvert fald en vi fik anbefalet

Den ser også rigtig fin ud og god pris Er det nu her i har købt den? Var det kø tilbud?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.