Babysvømning for første gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.404 visninger
10 svar
0 synes godt om
3. januar 2012

KLN

Så er tiden ved at være inde til at vores lille skat skal begynde til babysvømning. Glæder mig rigtig meget til at se, hvad hun synes om det. Nu er det sådan at det er vores første barn og jeg har aldrig før været til det, så er der nogen med erfaring, der kan/vil fortælle lidt om det? Er lidt nervøs - specielt for omklædningen, når vi begge er våde og glatte og begge skal i badetøj... Hvordan havd I det første gang?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

vi skal også torsdag til vores første babysvømning glæder mig enormt meget...

hmm.. der hvor vi skal være er der tilknyttet sundhedsplejersker der er med inde i kvindernes omklædning til at hjælpe med baby mens man selv skifter...

Anmeld

3. januar 2012

ModerNatur

Wampires skriver:

hmm.. der hvor vi skal være er der tilknyttet sundhedsplejersker der er med inde i kvindernes omklædning til at hjælpe med baby mens man selv skifter...

Kom i god tid og lad være med at stresse..

Jeg tager altid alt tøjet af (både mig og baby) og sætter baby i badekar mens jeg selv bliver vasket og tager badetøj på.. Så giver jeg baby tøj på, og så er det bare det

Anmeld

4. januar 2012

KLN

Wampires skriver:

Okay... Det er da dejligt, at der er SP med - hvert fald lige første gang. Ej, men er sikker på det nok os skal gå.  Glæder mig helt vildt - har lige været nede og købe den fineste lille badedragt

Anmeld

4. januar 2012

Levi&LilysMor

KLN skriver:

Så er tiden ved at være inde til at vores lille skat skal begynde til babysvømning. Glæder mig rigtig meget til at se, hvad hun synes om det. Nu er det sådan at det er vores første barn og jeg har aldrig før været til det, så er der nogen med erfaring, der kan/vil fortælle lidt om det? Er lidt nervøs - specielt for omklædningen, når vi begge er våde og glatte og begge skal i badetøj... Hvordan havd I det første gang?

Tag babys tøj af først så han/ hun kun ligger i bleen, ( der er varmt i svømmehallen ) og hvis du vil kan du købe en måtte til baby som man kan tage med, har jeg vil nemlig ikke bruge dem de har , synes jeg er ulækkert....

Så tager du dit tøj af og tager baby med ind og bliver skyllet, og der kan du sætte ham/hende i badekar med sådan en stol og stille ved siden af dig mens du vasker dig og så tager du tøj på. Bagefter vasker du baby og giver badebleen på og så går du ud og svømmer  

Du kan forresten også tage en pose med baby shampoo og til dig selv og ligge den i omkædning hvor bruserne er, evt skrive navn på og også på måtten hvis du køber sådan en. Min er fra Ikea.

Anmeld

4. januar 2012

th

KLN skriver:

evt tag badesko på så glider du ikke hvis du er bange for det,

Anmeld

4. januar 2012

KLN

Tak for de gode råd. Føler mig lidt mere rolig nu.

Anmeld

4. januar 2012

Moms

Jeg hopper lige på tråden her.

Jeg vil gerne til babysvømning så tidligt som muligt, så det bliver straks efter 8 uger - hvis jeg er holdt op med at bløde sf.

Jeg har set sådan nogle plasticblebadebukser i kiwi, men det var til større børn.

Hvad er kravene til blebukser - blebadebukser i svømmehallen?

Og hvor kan man få dem hvis man skal have særligt badebleer?

Moms

Anmeld

4. januar 2012

Nessie

I vores svømmehal er der autostole og klapvogne man kan låne. I damernes omklædning er der også en kravlegård, man kan lægge den lille i.

Jeg har sat min søn i autostol med et håndklæde over sig mens jeg har badet, og sa vasket ham bagefter og givet ham badeble og badebukser på, og så var vi klar.

De første gange ville han ikke være der ret lang tid, men lige så stille blev det bedre og nu er han ikke til at få hjem derfra uden gråd

Anmeld

4. januar 2012

MosterA

Moms skriver:

Jeg hopper lige på tråden her.

Jeg vil gerne til babysvømning så tidligt som muligt, så det bliver straks efter 8 uger - hvis jeg er holdt op med at bløde sf.

Jeg har set sådan nogle plasticblebadebukser i kiwi, men det var til større børn.

Hvad er kravene til blebukser - blebadebukser i svømmehallen?

Og hvor kan man få dem hvis man skal have særligt badebleer?

Moms

Det har jeg også tænkt på.

Vi skal også til at starte til svømning, men kan regne ud at med den fart lilemanden har på lige nu skal jeg købe nye badebukser hver anden uge hvis blebadebuksen ikke er nok.

Så kan det godt gå hen og blive dyrt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.