KLN skriver:
Så er tiden ved at være inde til at vores lille skat skal begynde til babysvømning. Glæder mig rigtig meget til at se, hvad hun synes om det. Nu er det sådan at det er vores første barn og jeg har aldrig før været til det, så er der nogen med erfaring, der kan/vil fortælle lidt om det? Er lidt nervøs - specielt for omklædningen, når vi begge er våde og glatte og begge skal i badetøj... Hvordan havd I det første gang?
Tag babys tøj af først så han/ hun kun ligger i bleen, ( der er varmt i svømmehallen
) og hvis du vil kan du købe en måtte til baby som man kan tage med, har jeg vil nemlig ikke bruge dem de har , synes jeg er ulækkert....
Så tager du dit tøj af og tager baby med ind og bliver skyllet, og der kan du sætte ham/hende i badekar med sådan en stol og stille ved siden af dig mens du vasker dig og så tager du tøj på. Bagefter vasker du baby og giver badebleen på og så går du ud og svømmer
Du kan forresten også tage en pose med baby shampoo og til dig selv og ligge den i omkædning hvor bruserne er, evt skrive navn på og også på måtten hvis du køber sådan en. Min er fra Ikea. 
Anmeld