Cyklus efter fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

251 visninger
2 svar
0 synes godt om
3. januar 2012

Anonym trådstarter

Hej

Har et lille spørgsmål til Jer piger/kvinder der har fået gang i cyklussen efter fødsel, alt efter hvornår den kom igen. Med mit første barn ammede jeg et halvt år og herefter kom mens næsten med det samme og denne her gang havde jeg ikke mere mælk efter 4 mdr og   siden da har jeg haft pletblødninger, men ikke en reel menstration. Så begyndte det reelt at bløde lidt igår men er nu gået i sig selv igen. Andre der oplever/har oplevet det for kunne da godt tænke mig at få styr på cyklussen igen. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2012

Pige2009

Anonym skriver:

Hej

Har et lille spørgsmål til Jer piger/kvinder der har fået gang i cyklussen efter fødsel, alt efter hvornår den kom igen. Med mit første barn ammede jeg et halvt år og herefter kom mens næsten med det samme og denne her gang havde jeg ikke mere mælk efter 4 mdr og   siden da har jeg haft pletblødninger, men ikke en reel menstration. Så begyndte det reelt at bløde lidt igår men er nu gået i sig selv igen. Andre der oplever/har oplevet det for kunne da godt tænke mig at få styr på cyklussen igen. 

Efter hvad jeg har hørt fra andre, er det meget normalt. Jeg fik allerede mens efter 3 mdr., selvom jeg ammede fuldt ud i 5 mdr.

Anmeld

6. januar 2012

Anonym trådstarter

Ok, ja det forekommer meget forskelligt.  Kom den bare som en hel normal mens uden uregelmæssigheder så?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.