Nogle erfaringer med billedfremkaldelse over nettet??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

701 visninger
7 svar
0 synes godt om
3. januar 2012

lycly

Har en masse billeder vi gerne vil have fremkaldt, men synes det er dyrt at gå ned i en forretning og gøre det, i forhold til hvad jeg har hørt det koster på nettet. Så har I erfaringer med nogle gode hjemmesider? Har kigget lidt på www.smartphoto.dk, har nogen prøvet den?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

HeidiØ

Har en masse billeder vi gerne vil have fremkaldt, men synes det er dyrt at gå ned i en forretning og gøre det, i forhold til hvad jeg har hørt det koster på nettet. Så har I erfaringer med nogle gode hjemmesider? Har kigget lidt på www.smartphoto.dk, har nogen prøvet den?

Jeg har lige fået fremkaldt på www.pixum.dk

Det er jeg meget tilfreds med. Jeg har både fået fremkaldt nogle med prof kamera, alm kamera og mobil kamera.. man kan self se forskellen i opløsningen, det er klart! Men vi gjorde det jo for at få billederne fra fotografen ud og de er blevet skide gode! Også i stor plakat

Og så er de tilmed billige og hurtige!

Anmeld

3. januar 2012

samantha1986

LunaLykke skriver:

Vi bruger kun pixum. og vi er altid tilfredse med resultatet

Anmeld

3. januar 2012

Annana89

JEgopbruger også kun Pixum og er bestemt tilfreds med priserne, servicen og leveringen!!

Anmeld

3. januar 2012

Happiness

LunaLykke skriver:

Der har vi fået fremkaldt vores. Og er helt fint tilfreds  

Anmeld

3. januar 2012

Stine C

Jeg har fået fremkaldt mange billeder og købt kalendere over nettet og er mest tilfreds med pixum. Gode priser og hurtig levering.

Men du skal i hvert fald holde dig fra foto.com. Virkelig dårlig kundeservice og høje priser og portopriser som man ikke kan gennemskue. Der køber jeg aldrig igen!

Anmeld

3. januar 2012

malo

LunaLykke skriver:

www.billedbutikken.dk er lidt dyrere, men det er rigtig god kvalitet! Og hvis man uploader billeder inden kl. 19 har man dem med posten næste dag, dem kan jeg godt anbefale!

Anmeld

3. januar 2012

stm2812

LunaLykke skriver:

Vi bruger photobox og er yderst tilfreds med kvaliteten af billederne og priserne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.