Jeg er blevet forelsket..!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

861 visninger
10 svar
0 synes godt om
3. januar 2012

PernilleB

Fanme så om ikke jeg er blevet forelsket... Jeg blev single for 3 mdr siden og har boet alene med min datter i 8 mdr nu.. Og tænkte nej nu skal jeg slappe a og finde mig, osv... Og så kommer amor og sparker mig i røven.. Har fundet mig en fantastisk mand, som giver min somemrfugle i maven.. Han forguder min datter, og omvendt.. Han har ikk nogen selv og ønsker sig en søn en dag, og det ville jeg ikke have noget imod... Men han bor en times kørsel væk fra mig, men hvis han siger ja, så river jeg rødderne op her og flytter a sti afsted..!!! først til sommer men alligevel...weeeee

ville jeg bare lige dele med jer..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

Soleil

PernilleB skriver:

Fanme så om ikke jeg er blevet forelsket... Jeg blev single for 3 mdr siden og har boet alene med min datter i 8 mdr nu.. Og tænkte nej nu skal jeg slappe a og finde mig, osv... Og så kommer amor og sparker mig i røven.. Har fundet mig en fantastisk mand, som giver min somemrfugle i maven.. Han forguder min datter, og omvendt.. Han har ikk nogen selv og ønsker sig en søn en dag, og det ville jeg ikke have noget imod... Men han bor en times kørsel væk fra mig, men hvis han siger ja, så river jeg rødderne op her og flytter a sti afsted..!!! først til sommer men alligevel...weeeee

Stort tillykke og hvor er det bare en fantastisk måde at starte det nye år på

Anmeld

3. januar 2012

B&J

Weeeee ej hvor dejligt for dig ønsker dig alt mulig held og lykke med kærligheden

Anmeld

3. januar 2012

SS82

Stort tillykke med forelskelsen hvor er det dejligt

Anmeld

3. januar 2012

PernilleB

det er nemlig bare den dejligste fornemmelse, og glæder mig til a se hva frmtiden bringer...

Anmeld

3. januar 2012

Aprilmor11

PernilleB skriver:

Hvor er det dejligt Tillykke og held og lykke med det hele

Kan du ikke sende Amor og hans pil til mig ? Har efterlyst ham, men han er sku svær at finde

Anmeld

3. januar 2012

PernilleB

Aprilmor11 skriver:

Hvor er det dejligt Tillykke og held og lykke med det hele

Kan du ikke sende Amor og hans pil til mig ? Har efterlyst ham, men han er sku svær at finde

Skal nok finde ham og smide ham din vej...

Anmeld

3. januar 2012

Vial

Skøøøønt.

Er selv in love!! For tre måneder siden røg der en rotte i fælden her. Han har også taget godt i mod mine små tvillinger på nu 17 mdr.

Anmeld

4. januar 2012

PernilleB

Vial skriver:

Skøøøønt.

Er selv in love!! For tre måneder siden røg der en rotte i fælden her. Han har også taget godt i mod mine små tvillinger på nu 17 mdr.

jeg ha´vde ellers selv for beredt mig på det ville være svært a finde en mand som kunne acceptere bærn der ikk var hans, men synes det har været overraskende dejligt... men held og lykke til dig osse..

Anmeld

5. januar 2012

Aprilmor11

PernilleB skriver:

Skal nok finde ham og smide ham din vej...

Jeg siger mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.