Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Fanme så om ikke jeg er blevet forelsket... Jeg blev single for 3 mdr siden og har boet alene med min datter i 8 mdr nu.. Og tænkte nej nu skal jeg slappe a og finde mig, osv... Og så kommer amor og sparker mig i røven.. Har fundet mig en fantastisk mand, som giver min somemrfugle i maven.. Han forguder min datter, og omvendt.. Han har ikk nogen selv og ønsker sig en søn en dag, og det ville jeg ikke have noget imod... Men han bor en times kørsel væk fra mig, men hvis han siger ja, så river jeg rødderne op her og flytter a sti afsted..!!! først til sommer men alligevel...weeeee
ville jeg bare lige dele med jer..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
PernilleB skriver: Fanme så om ikke jeg er blevet forelsket... Jeg blev single for 3 mdr siden og har boet alene med min datter i 8 mdr nu.. Og tænkte nej nu skal jeg slappe a og finde mig, osv... Og så kommer amor og sparker mig i røven.. Har fundet mig en fantastisk mand, som giver min somemrfugle i maven.. Han forguder min datter, og omvendt.. Han har ikk nogen selv og ønsker sig en søn en dag, og det ville jeg ikke have noget imod... Men han bor en times kørsel væk fra mig, men hvis han siger ja, så river jeg rødderne op her og flytter a sti afsted..!!! først til sommer men alligevel...weeeee ville jeg bare lige dele med jer..
Stort tillykke og hvor er det bare en fantastisk måde at starte det nye år på
Weeeee ej hvor dejligt for dig ønsker dig alt mulig held og lykke med kærligheden
det er nemlig bare den dejligste fornemmelse, og glæder mig til a se hva frmtiden bringer...
Hvor er det dejligt Tillykke og held og lykke med det hele
Kan du ikke sende Amor og hans pil til mig ? Har efterlyst ham, men han er sku svær at finde
Aprilmor11 skriver: Hvor er det dejligt Tillykke og held og lykke med det hele Kan du ikke sende Amor og hans pil til mig ? Har efterlyst ham, men han er sku svær at finde
Skal nok finde ham og smide ham din vej...
Vial skriver: Skøøøønt. Er selv in love!! For tre måneder siden røg der en rotte i fælden her. Han har også taget godt i mod mine små tvillinger på nu 17 mdr.
Skøøøønt. Er selv in love!! For tre måneder siden røg der en rotte i fælden her. Han har også taget godt i mod mine små tvillinger på nu 17 mdr.
jeg ha´vde ellers selv for beredt mig på det ville være svært a finde en mand som kunne acceptere bærn der ikk var hans, men synes det har været overraskende dejligt... men held og lykke til dig osse..
PernilleB skriver: Skal nok finde ham og smide ham din vej...
Jeg siger mange tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128