Jeg føler jeg skulle blive i min seng idag ...
Det startede med Benjamin vågnede kl.5 også mente han vi skulle lege 
Får kørt, børn og mand på arbejde (jeg skulle bruge bilen)
Kl.7 ville jeg så lave noget morgenmad hvor jeg så opdager at vores brød ikke var godt 
kl.9.30 kører jeg ned til jobcenteret da jeg har et møde kl.10 ,, jeg møder op og får af vide at jeg skulle til en fælles møde (hvilket jeg ikke kunne forstå da der på mit brev at jeg skulle til en samtale) og jeg skulle bare følges med en kvinde der var lige foran mig .. Hun bliver så kaldt ind til det har fælles møde og jeg får af vide jeg skal gå med hende , da vi kommer op i et mødelokale begynder der en dame at sige at dem der er imellem 30-50 skal igang med noget på mandag og dem imellem 50-65 skal lidt senere - der går det op for mig at jeg er jo kun 22
fuck hvordan kommer jeg ud herfra - kører det rundt i mit hoved ...
Men så kommer der en vagt ind i lokale og råber mit navn op
Max PINLIGT !
Jeg kommer så det rette sted hen hvor det er en mand som jeg skal snakke med .. Jeg sidder og forklare ham hvordan det går og han sidder og bøvser samt prutter - han siger godt nok undskyld hvergang og at han har en dårlig mave og sådan fortsætter det i 30 minutter .. Jeg sad virkelig og kiggede mig omkring for at se om der var et kamera et sted for det var virkelig - pinligt ..
Kl.12 laver jeg mig noget mad også brænder jeg det på - lorte nye mikroovn ! og min computer begynder at sige at der er en skærmvirus
og slukker og tænder hele tiden 
kl.13
ringer en dame fra Imerco at de kan få bestilt alle mine dele til min Kenwood køkkenmaskine (som min far er kommet til at smide ud i skraldespanden i sommers) 
Mvh Anna - sikke en dag - tror jeg smider mig på sofaen nu !
Anmeld