Gravid igen efter kirurgisk abort ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.977 visninger
3 svar
0 synes godt om
3. januar 2012

Anonym trådstarter

Fik en kirurgisk abort d. 13 december.. Blødte i en uge og så stoppede blødningerne (havde næsten ingen smerter eller noget siden aborten)..

Natten efter juleaften havde kæresten og jeg bare lyst til hinanden og vi havde så sex, men han kom oppe i mig .. Og har kommet 1 gang efter .. 

Det skal lige siges det ikke er planlagt og vi ikke er startet op på PB igen, det skulle vi først i det nye år :-)

- Hvor store er chancerne for at blive gravid igen, efter så kort tid? (efter abort) ..

Og hvornår kan man så mærke det?

Jeg aner jo ikke hvornår jeg skal få min rigtige menstruation efter aborten, og igår fik jeg "stik" i højre side. Nøjagtig som jeg gjorde inden jeg fandt ud af jeg var gravid sidste gang. Det var bare venstre side sidst..

Det er ikke fordi vi har været opsatte på baby projekt, men vi gjorde det bare af lyst..

Så det her er bare ren nysgerrighed om der mon kunne være optakt til noget eller om min krop bare kan spasse lidt ud :-)

GODT NYTÅR 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

Anonym trådstarter

Slet ingen?

Anmeld

3. januar 2012

Aqnete

Da jeg fik fortaget abort i april , skulle jeg starte på p-piller igen med det samme . Chancerne er lige så store som normalt , hvis ikke mere ! For som hun sagde til mig , så har se jo renset og fjernet alt det gamle og slim som måske har siddet og lukket bare lidt ved æggestokkene . 

Så chancerne er ret store !

Alt held og lykke

Anmeld

3. januar 2012

Anonym trådstarter

Aqnete skriver:

Da jeg fik fortaget abort i april , skulle jeg starte på p-piller igen med det samme . Chancerne er lige så store som normalt , hvis ikke mere ! For som hun sagde til mig , så har se jo renset og fjernet alt det gamle og slim som måske har siddet og lukket bare lidt ved æggestokkene . 

Så chancerne er ret store !

Alt held og lykke

Hvordan kunne det være du skulle på p-piller igen?

Det fik jeg ikke noget af vide om.. 

Og tusind tak for svaret 

Vi håber det går ligeså hurtigt som i september, nåede lige at smide p-pillerne og så havde jeg en positiv test i hænderne i oktober 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.