Hvilken slags seng har jeres børn på 5?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2012

norenberg

Chris! skriver:

Okai.. var bare en tanke der kom, op at nå de sov så højt oppe faldt de ned.. hehe men det nok bare mig..

Er sengen stabil nok..?

ja det er den, hendes mosler de tit flere i og den er 3 år gammel nu og er som da vi købte den....og syntes bestemt ikke han er for stor til den...senere hen kan man jo købe skrivebords modul til den....min datter har dog aldrig brugt rutchebanen....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
norenberg skriver:

ja det er den, hendes mosler de tit flere i og den er 3 år gammel nu og er som da vi købte den....og syntes bestemt ikke han er for stor til den...senere hen kan man jo købe skrivebords modul til den....min datter har dog aldrig brugt rutchebanen....

Okai, dejligt at den kan holde til noget..

Til den model der er på linket er der dog ikke rutsjebane.. og skrivebord har han allerede...

Anmeld

3. januar 2012

eliasogmor

Chris! skriver:

Sagen er den, at Liam er ved at vokse ud af hans juniorseng, og han ønsker sig brændende den her:

http://www.biva.dk/product/boernvaerelse/mingus-serien/mingus-borneseng-inkl-tilbehor-sort/#.TwLHSH2DFWM

Har i nogle erfaringer med den slags senge?

Jeg synes det ret højt, han skal lægge oppe når han skal sove..

På forhånd tak

elias fylder 4 og har haft en halvhøj seng i knap iet år nu... så go for it....

Anmeld

3. januar 2012

Aprilmor11

Chris! skriver:

Sagen er den, at Liam er ved at vokse ud af hans juniorseng, og han ønsker sig brændende den her:

http://www.biva.dk/product/boernvaerelse/mingus-serien/mingus-borneseng-inkl-tilbehor-sort/#.TwLHSH2DFWM

På forhånd tak

Mig og min lillebror havde også sådan nogen senge, som var så høje med rutche bane. Og tænker da tit på at jeg gerne ville have sådan en til min søn når han bliver så gammen hvis han ville

Men hvis i vælger den, så har de noget s om er billigere på hjemmesiden Www.Det-vildt-billigt.dk. Gik lige forbi i mandags, der  står det til 1400 og noget, mener jeg.

Anmeld

3. januar 2012

Chri9000

Aprilmor11 skriver:

Mig og min lillebror havde også sådan nogen senge, som var så høje med rutche bane. Og tænker da tit på at jeg gerne ville have sådan en til min søn når han bliver så gammen hvis han ville

Men hvis i vælger den, så har de noget s om er billigere på hjemmesiden Www.Det-vildt-billigt.dk. Gik lige forbi i mandags, der  står det til 1400 og noget, mener jeg.

Hejsa..

Synes også det nogle super senge til børn..

Jah det lyder da billigt, men kan ikke rigtig finde siden.. Kan du evt smide et link op?

Tak 

Anmeld

3. januar 2012

Chri9000

eliasogmor skriver:

elias fylder 4 og har haft en halvhøj seng i knap iet år nu... så go for it....

Hehe ja, det jo et godt tilbud synes jeg.. 

den koster jo 2499,- og det jo med alt det udstyr der er på billedet + madrasser..

Men de har også den halvhøje seng på tilbud til 1999 ca..

Anmeld

3. januar 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Chris! skriver:

Okai, super jamen tak for svar..

Vil du mene, at min søn på 5 måske er for stor til at få sådan en seng måske? 

Nej, det tror jeg ikke - han vil da helt bare synes det er sjovt

Anmeld

3. januar 2012

Chamomile

Jeg har ikke lige et billede, men Celina har en Maria juniorseng fra Babysam.

Anmeld

3. januar 2012

1977

Profilbillede for 1977
Chris! skriver:

På forhånd tak

vores er 5 og har haft netop den seng i 1½ år nu han elsker den, desværre er bunden ikke så solid igen, men det kan jo forstærkes hvis man vil

Anmeld

3. januar 2012

LinLin

Chris! skriver:

På forhånd tak

David på 5 har denne:

Emil

http://shop.ilva.dk/produkt/56101801/emil?maingroupurl=boern&webgroupid=

Den er så fed og robust! Og så kan man købe et modul mere og sætte under så den kommer højere op

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.