Meget træls start på dagen!! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

877 visninger
15 svar
0 synes godt om
3. januar 2012

BabyMiracle <3

bare lige et surt indlæg

Jeg står op som jeg plejer, går i bad, spiser morgenmad, går tur med hunden og skal til at gå ned til bussen.. Så kan jeg ikke finde min pung hvor mit klippekort ligger i.. ringer til kæresten for at spørge om han ved hvor det er "jamen den ligger hjemme ved din søster" argh.. gør alt hvad jeg kan for at finde nogen kontanter herhjemme, men finder kun 8,5 .. derefter ringer jeg til 4 personer for at spørge om de kan køre mig.. Det kan de selvfølgelig ikke .. Så jeg ringer til min leder og siger jeg ikke kan komme.. han bliver monster sur! jeg ville så se tv, men det kan jeg selvfølgelig ikke da min kæreste er elektriker og har pillet ved boksen igår, fordi han lige skulle prøve noget.. så ingen fjernsyn !! ville så gå på nutv.dk for at se noget, men mit abbonoment er udløbet for 3 dage siden.. og mit kort ligger i min pung som ligger hjemme ved min søster!! argh, en dårlig morgen!! 

håber i får en god dag!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

Masig

Ej det er sgu da også uheldigt alt sammen... Jeg ville putte mig under dynen sammen med hunden og god bog

Anmeld

3. januar 2012

BabyMiracle <3

Masig skriver:

Ej det er sgu da også uheldigt alt sammen... Jeg ville putte mig under dynen sammen med hunden og god bog

Jeg hader at læse bøger og tror faktisk ikke jeg har en .. 

Kæresten kommer først hjem kl 17 (!!!!) og jeg føler mig allerede restløs  

Anmeld

3. januar 2012

MorTil4<3

MajaBaby skriver:

bare lige et surt indlæg

Jeg står op som jeg plejer, går i bad, spiser morgenmad, går tur med hunden og skal til at gå ned til bussen.. Så kan jeg ikke finde min pung hvor mit klippekort ligger i.. ringer til kæresten for at spørge om han ved hvor det er "jamen den ligger hjemme ved din søster" argh.. gør alt hvad jeg kan for at finde nogen kontanter herhjemme, men finder kun 8,5 .. derefter ringer jeg til 4 personer for at spørge om de kan køre mig.. Det kan de selvfølgelig ikke .. Så jeg ringer til min leder og siger jeg ikke kan komme.. han bliver monster sur! jeg ville så se tv, men det kan jeg selvfølgelig ikke da min kæreste er elektriker og har pillet ved boksen igår, fordi han lige skulle prøve noget.. så ingen fjernsyn !! ville så gå på nutv.dk for at se noget, men mit abbonoment er udløbet for 3 dage siden.. og mit kort ligger i min pung som ligger hjemme ved min søster!! argh, en dårlig morgen!! 

håber i får en god dag!

tjaaaaa

jeg var nok gået i seng igen hi hi

ejj kan godt se det er hamrende træls, og en gang imellem skal man bare have sådan en skod dag smilll

men h¨ber den vender for dig løbet af dagen

Anmeld

3. januar 2012

Masig

MajaBaby skriver:

Jeg hader at læse bøger og tror faktisk ikke jeg har en .. 

Kæresten kommer først hjem kl 17 (!!!!) og jeg føler mig allerede restløs  

Puha, ja så er det ikke nemt... Hvad med at sætte en film på? Det kan du vel godt selv tv'et ikke virker??? Ellers må du bare bruge tiden på at surfe rundt på nettet

Men tiden går langsomt når der ikke rigtigt er noget der virker..

Anmeld

3. januar 2012

BabyMiracle <3

MilleMus1988 skriver:

tjaaaaa

jeg var nok gået i seng igen hi hi

ejj kan godt se det er hamrende træls, og en gang imellem skal man bare have sådan en skod dag smilll

men h¨ber den vender for dig løbet af dagen

Ja det skal man vidst.. Bare ikke lige i dag!! .. 

Og tak .. det håber jeg også

Anmeld

3. januar 2012

BabyMiracle <3

Puha, ja så er det ikke nemt... Hvad med at sætte en film på? Det kan du vel godt selv tv'et ikke virker??? Ellers må du bare bruge tiden på at surfe rundt på nettet

Men tiden går langsomt når der ikke rigtigt er noget der virker..

Niks, det kan jeg nemlig ikke.. Han har valgt at klippe en ledning fra dvd'en som han skulle bruge til et eller andet.. Kan kun sætte tv'et til computeren .. og den har ikke sådan en afspiller

OG, ikke nok med alt det her, så er der røget en ventil til gulvvarmen, så jeg sidder i 14-15 graders "varme" indenfor

Anmeld

3. januar 2012

*Louise*

På sådan en dag er det jo godt man har baby.dk så man kan få tiden til at gå..... 

Kig alle ubesvarede indlæg igennem og sæt dig for at du vil svare på mindst 4 str.....

Lyder skørt, men så går tiden og du vil gøre ts på en ubesvaret tråd en tjeneste..... 

Anmeld

3. januar 2012

BabyMiracle <3

*Louise* skriver:

På sådan en dag er det jo godt man har baby.dk så man kan få tiden til at gå..... 

Kig alle ubesvarede indlæg igennem og sæt dig for at du vil svare på mindst 4 str.....

Lyder skørt, men så går tiden og du vil gøre ts på en ubesvaret tråd en tjeneste..... 

Ja det har du nok ret i.. Jeg er bare bedst til at læse tråde.. og svarer på dem jeg med 100% sikkerhed kan svare på

Anmeld

3. januar 2012

Masig

MajaBaby skriver:

Niks, det kan jeg nemlig ikke.. Han har valgt at klippe en ledning fra dvd'en som han skulle bruge til et eller andet.. Kan kun sætte tv'et til computeren .. og den har ikke sådan en afspiller

OG, ikke nok med alt det her, så er der røget en ventil til gulvvarmen, så jeg sidder i 14-15 graders "varme" indenfor

Ej hvor er du bare uheldig altså... Skynd dig under dynen og sov dagen væk.. Det bliver meget bedre i morgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.