Tillid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.143 visninger
10 svar
0 synes godt om
3. januar 2012

Anonym trådstarter

hvordan får man tilliden tilbage til sin mand , når man rigtig gerne ville stole på ham, men enes hoved siger noget andet.

han har ikk lavet noget, som jeg ved.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

mulle85

puha den er svær især hvis ikke han har lavet noget der har givet anledning til du ikke stoler på ham?

Anmeld

3. januar 2012

Anonym trådstarter

mulle85 skriver:

puha den er svær især hvis ikke han har lavet noget der har givet anledning til du ikke stoler på ham?

i hans fortid men ikk mens han har været sammen med mig.

Anmeld

3. januar 2012

Pige2009

Prøv at tale med nogen om det - måske ham. Fortæl ham hvordan du har det

Anmeld

3. januar 2012

mulle85

Anonym skriver:

i hans fortid men ikk mens han har været sammen med mig.

jamen har du prøvet og sætte dig ned og få talt det igennem med ham

Anmeld

3. januar 2012

Anonym trådstarter

mulle85 skriver:

jamen har du prøvet og sætte dig ned og få talt det igennem med ham

ja han bliver sur da han synes det er noget værre fis når han ikke har gjort noget.

Anmeld

3. januar 2012

mulle85

Anonym skriver:

ja han bliver sur da han synes det er noget værre fis når han ikke har gjort noget.

du må jo bare prøve og stole på ham så selvom det kan være svært og arbejde på og få tillid til ham

Anmeld

3. januar 2012

Anonym trådstarter

mulle85 skriver:

du må jo bare prøve og stole på ham så selvom det kan være svært og arbejde på og få tillid til ham

hvordan arbejder man på det alene ? ville virkelig gerne være sammen med ham

Anmeld

3. januar 2012

mulle85

Anonym skriver:

hvordan arbejder man på det alene ? ville virkelig gerne være sammen med ham

det er jo normalt også noget man gør sammen, så om ik andet må du taqge snakken med ham selvom han blir sur over det

Anmeld

3. januar 2012

Bassemor<3

er ked af at sige det, men det er ikke noget du kan arbejde på selv. Det kræver at du snakker med din kæreste om det. Hvis han bare bliver sur når du snakker med ham så har han et lige så stort kommunikationsproblem som dig. 

du skal sætte dig ned og snakke med ham, fortælle ham at du har et problem med tillid, at du ikke ved hvorfor og at du gerne vil af med disse tanker. Han skal hjælpe dig med det, det hjælper jo intet at han bare bliver sur og fornærmet ! 

Hvis jeg havde et problem med tillid til min kæreste, ville jeg sætte mig og snakke med ham om det, og jeg er helt 100% sikker på at han absolut ikke ville blive sur ! det er bedre at få alt på det rene end at gå og være indebrændt over noget som måske slet ikke er. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.