Hjælp til grød/søvn???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

270 visninger
1 svar
0 synes godt om
3. januar 2012

Victoriasmor88

Nu er jeg vist kommet dertil hvor jeg har brug for nogle gode råd fra jer på baby  

Victoria som i dag er lidt over 5 måneder har den sidste 1 1/2 måned valgt at vågne ca hver time hvor hun efterspørger mad. Det skal siges at hun har fået flaske siden hun var 2 måneder, og hun kan spise næsten 150 ml pr gang. Det siger jo næsten sig selv at jeg går rundt som en zombie, når man får så mange opvågninger på en nat.  Jeg går ud fra at det måske drejer sig om at hun nu har brug for noget mere fast føde, der mætter mere end mælken, jeg har siden 4 måneders alderen givet smagsprøver på grød (alle slags) og hun gider det IKKE, heller ikke med frugtmos, eller bare frugtmos alene.. Hun nægter ganske enkelt, tilgengæld vil hun rigtig gerne have gulerod med pastinak, og spiser det næsten som slik, det undrer mig faktisk lidt da jeg har hørt at det ofte plejer at være omvendt 

Jeg håber lidt at i har nogle råd, for det er helt sikkert at hun skal have noget der mætter mere til at gå natten i møde med 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

Victoriasmor88

Slet ikke nogen der kan hjælpe lidt ?  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.