OBH 6682 Hercules køkkenmaskinen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.231 visninger
20 svar
0 synes godt om
2. januar 2012

Mor til L&S

Hej alle....

Nogen af Jer som har erfaringer med den???

Kh 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2012

Zafir

Jeg har kenwood I luuuuuve it.

Jeg har kun set den der OBH i reklamen, umiddelbart har den en mindre motor end min, men jeg har km20'eren, med 1500 watts motor.

- men uanset - så er det TOP NICE med en køkkenmaskine. Bruger den stort set hver dag og gerne til flere forskellige ting.

Anmeld

2. januar 2012

Ka+Ma=Be

Mor til Liva skriver:

Hej alle....

Nogen af Jer som har erfaringer med den???

Kh 

Jeg lavede kransekage på den nytårsaften. Den er ikke helt så god som Kenwoods køkkenmaskiner. Den virker ikke så kraftig, spaderne virker ærligt talt lidt "billige"(ringe i kvalitet) og jeg synes ikke den fik så godt fat i hele massen 

Så jeg er ikke fan af den

Anmeld

2. januar 2012

Mor til L&S

Katte87 skriver:

Jeg lavede kransekage på den nytårsaften. Den er ikke helt så god som Kenwoods køkkenmaskiner. Den virker ikke så kraftig, spaderne virker ærligt talt lidt "billige"(ringe i kvalitet) og jeg synes ikke den fik så godt fat i hele massen 

Så jeg er ikke fan af den

Tak for dit svar... 

Jeg er også mest lun på kenwood, men den jeg har kig på er en 1000 watt med en 4,6 liters skål og så fandt jeg lige OBH på nettet som er på 1200 watt og en 5,5 liters skål...

Er nemlig bange for at 4,6 blir for lille??!!

Anmeld

2. januar 2012

Mor til L&S

Zafir skriver:

Jeg har kenwood I luuuuuve it.

Jeg har kun set den der OBH i reklamen, umiddelbart har den en mindre motor end min, men jeg har km20'eren, med 1500 watts motor.

- men uanset - så er det TOP NICE med en køkkenmaskine. Bruger den stort set hver dag og gerne til flere forskellige ting.

Jeg er også mest lun på kenwood, men den som jeg har fundet påtilbud er en 1000 watt med en 4,6 liters skål... Og er bange for at skålen blir for lille??!!

Så fandt lige OBH på nettet til samme pris 1200 watt med en 5,5 liters skål...

Anmeld

2. januar 2012

Ka+Ma=Be

Mor til Liva skriver:

Tak for dit svar... 

Jeg er også mest lun på kenwood, men den jeg har kig på er en 1000 watt med en 4,6 liters skål og så fandt jeg lige OBH på nettet som er på 1200 watt og en 5,5 liters skål...

Er nemlig bange for at 4,6 blir for lille??!!

Ja det tror jeg du har ret i Alt efter hvad man skal bruge den til, selvfølgelig. 

Jeg mener at min skål er 6,7 liter  Men er lidt i tvivl. Det er i hvert fald en rigtig god størrelse og jeg har endnu ikke haft problemer med pladsen. 

Nu er jeg selvfølgelig lidt subjektiv, men jeg kan bestemt anbefale Kenwood!

Anmeld

2. januar 2012

Mor til L&S

Katte87 skriver:

Ja det tror jeg du har ret i Alt efter hvad man skal bruge den til, selvfølgelig. 

Jeg mener at min skål er 6,7 liter  Men er lidt i tvivl. Det er i hvert fald en rigtig god størrelse og jeg har endnu ikke haft problemer med pladsen. 

Nu er jeg selvfølgelig lidt subjektiv, men jeg kan bestemt anbefale Kenwood!

Der skulle jo gerne være plads til en dobbelportion bolledej....

Den er nemlig på tilbud.... 

Anmeld

2. januar 2012

Zafir

Mor til Liva skriver:

Jeg er også mest lun på kenwood, men den som jeg har fundet påtilbud er en 1000 watt med en 4,6 liters skål... Og er bange for at skålen blir for lille??!!

Jeg har 6,7 liters skål. Jeg ville altså ikke have mindre. Jeg er rigtig glad for skålestørrelsen

Anmeld

2. januar 2012

Mor til L&S

Zafir skriver:

Jeg har 6,7 liters skål. Jeg ville altså ikke have mindre. Jeg er rigtig glad for skålestørrelsen

Tror du at 4,6 bliver for lille til en dobbelt portion bolledej????

Er nemlig det jeg frygter..... 

Anmeld

2. januar 2012

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt
Mor til Liva skriver:

Jeg har lige købt en kenwood på 900 watt

med 2 skåle på 6,7 liter, kødhakker og blender til til 2000kr. i elgiganten... er mega glad for den...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.