4 år med "hold" i nakken og hovedpine!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.133 visninger
16 svar
0 synes godt om
2. januar 2012

isimaven

Hej alle I kloge kvinder! Jeg sidder her med min knægt på 4,5 år og han vågnede af en lur her i eftermiddag med et skrig af smerte! Han klager over ondt i nakken og hovedet og kan faktisk ikke bevæge sig uden at han skriger og græder af smerte  Han har heldigvis ikke feber men hold da op hvor har han ondt. Snakkede med læge her i eftermiddag men er nu igen blevet bekymret idet det slet ikke bliver bedre  Han skal bæres på toilettet  og vil kun ligge ned (det gør for ondt at sidde) han vil heller ikke spise noget er der nogle her der har prøvet lignende og "kan" børn få hold i nakken ??? Jeg er bare så bekymret (er han stadig sådan kommer han til læge i morgen)

Knus herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2012

isimaven

Ingen...? Tænker om det er noget at belemre vagtlægen med??

Anmeld

2. januar 2012

Anja.t

Jeg ville ringe til vagtlægen MED DET SAMME !! Det lyder meget voldsomt det du har skrevet.

God bedring med ham

Anmeld

2. januar 2012

Mor24

ville helt klart ringe til vagtlægen for jeg ville være bekymret for det evt kunne være meningitis..

Anmeld

2. januar 2012

muzen

jep jeg ville også se at få ringet til vaagtlægen med det samme.

Anmeld

2. januar 2012

Kamulla

Ville ringe til vagtnægen, da det kan være han kan komme eller i kan tage derud og få noget så han slapper af og dermed frigives de muskler der er i klemme.. eller lægen selv kan rette hovedet.. 

Anmeld

2. januar 2012

Clisolka

Mor24 skriver:

ville helt klart ringe til vagtlægen for jeg ville være bekymret for det evt kunne være meningitis..

Det var også min første tanke...

Anmeld

2. januar 2012

Isabella_mor

Mor24 skriver:

det samme tænkte jeg.

Anmeld

2. januar 2012

jydeinden

Mor24 skriver:

var også min tanke.. har ikke selv børn, men har kendt til et barn der desværre blev ramt af den sygdom, og puha er skrækkeligt.

Anmeld

2. januar 2012

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
isimaven skriver:

Hej alle I kloge kvinder! Jeg sidder her med min knægt på 4,5 år og han vågnede af en lur her i eftermiddag med et skrig af smerte! Han klager over ondt i nakken og hovedet og kan faktisk ikke bevæge sig uden at han skriger og græder af smerte  Han har heldigvis ikke feber men hold da op hvor har han ondt. Snakkede med læge her i eftermiddag men er nu igen blevet bekymret idet det slet ikke bliver bedre  Han skal bæres på toilettet  og vil kun ligge ned (det gør for ondt at sidde) han vil heller ikke spise noget er der nogle her der har prøvet lignende og "kan" børn få hold i nakken ??? Jeg er bare så bekymret (er han stadig sådan kommer han til læge i morgen)

Knus herfra

Kontakt lægevagten og kræv han bliver set.

Tænker menigitis som de andre, hvilket jo kan have voldsomme konsekvenser uden hurtig behandling.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.