Levevis produkter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.165 visninger
1 svar
0 synes godt om
2. januar 2012

Tulle28

Køber I dem?Min kæreste er lige kommet glad hjem fra Bilka med en pakke tortillaer fra Levevis under armen, i den tro at han havde købt et godt produkt til vores lille familie. Men så kigger mor her på varedeklarationen (det har han ikke lært endnu:-)) - ikke færre end 7 E-numre er der i! Tænk jeg blev så rasende! Dels på min kæreste over at han da for faen ikke lige ser, hvad det er han køber, men også på dem der fremstiller produktet - det har nøglehulsmærke og det andet grønne mærke, så man tror jo at man trygt kan putte det i kurven (og munden). Jeg har smidt dem direkte i skraldespanden og tror jeg vil skrive en klage.Øv hvor er jeg bare en sur forbruger!,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2012

Kay

E-numre er jo ikke altid noget skidt... der er flere kryderrier der er E-numre...

ved det da min svigermor er overfølsom for nogle E-numre...

det er heller ikke lovpligtigt at skrive tingene som E-numre... man må gerne skrive deres hele navn... og det er gerne et eller andet uforståeligt... så bare fordi der ikke står E-### på en vare så er den jo ikke god... tror nu godt du kan regne med nøglehuls mærket...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.