Wellness i Esbjerg??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

322 visninger
6 svar
0 synes godt om
2. januar 2012

LotteN

Nogen der kender et godt sted til noget wellness i Esbjerg og hvilken behandling kan man ikke leve uden?

Det er således at jeg har fået en sommerhus tur til oksbøl + noget wellness i esbjerg af kæresten i julegave, som vi så kan nyde sammen uden bettepigen, inden nr. 2 melder sin ankomst... men hvad skal det være og hvor? og det skal selvfølgelig lige nævnes jeg er pt 28 uger henne og vil på daværende tidspunkt være en 33 uger henne...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2012

-Sigrid-

LotteN skriver:

Nogen der kender et godt sted til noget wellness i Esbjerg og hvilken behandling kan man ikke leve uden?

Det er således at jeg har fået en sommerhus tur til oksbøl + noget wellness i esbjerg af kæresten i julegave, som vi så kan nyde sammen uden bettepigen, inden nr. 2 melder sin ankomst... men hvad skal det være og hvor? og det skal selvfølgelig lige nævnes jeg er pt 28 uger henne og vil på daværende tidspunkt være en 33 uger henne...

Jeg er lige med på en kigger - og sikke en skøn gave! 

Anmeld

2. januar 2012

LotteN

-Sigrid- skriver:

Jeg er lige med på en kigger - og sikke en skøn gave! 

Det er så bare i orden..

ja ik, er virkelig også glad for den. Har længe sagt til ham jeg ønsker mig "oplevelser" i gave - men han har aldrig gjort noget i det, og så kom den endelig

Anmeld

2. januar 2012

-Sigrid-

LotteN skriver:

Det er så bare i orden..

ja ik, er virkelig også glad for den. Har længe sagt til ham jeg ønsker mig "oplevelser" i gave - men han har aldrig gjort noget i det, og så kom den endelig

Kunne være jeg skulle prikke til kæresten og sige at efter en fødsel ville jeg virkelig have brug for sådan noget  Men tror ikke han ville fange den

Har du prøvet google? 

Anmeld

2. januar 2012

LotteN

-Sigrid- skriver:

Kunne være jeg skulle prikke til kæresten og sige at efter en fødsel ville jeg virkelig have brug for sådan noget  Men tror ikke han ville fange den

Har du prøvet google? 

Der sker jo i hvert fald ikke noget ved at sige det

Ja, jeg har googlede lidt og fundet er par steder. men hvis nu nogle kendte til nogle steder så er det jo aldrig rart med folks erfaringer..

Anmeld

2. januar 2012

-Sigrid-

LotteN skriver:

Der sker jo i hvert fald ikke noget ved at sige det

Ja, jeg har googlede lidt og fundet er par steder. men hvis nu nogle kendte til nogle steder så er det jo aldrig rart med folks erfaringer..

Fair nok, så er der jo ikke meget mere at gøre 

Anmeld

2. januar 2012

merichs

Jeg fik en gang graviditetsmassage i Oksbøl. Det var så lækkert. Hele kroppen blev masseret igennem og da der var ryggens tur blev jeg "lagt i en badering" så der var ingen ubehag ved maven. Mener jeg var omkring 35 uger henne der.

http://www.mor-barnmassage.dk/Gravidmassage.html

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.